Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Petra
További közreműködők: Bartók Anna
Dr. Rimóczi Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
digitalizáció
film(ek)
marketingkommunikáció
mozi
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44028

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44028
005 20230420135837.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Petra 
245 1 0 |a Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban  |c Kovács Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A marketing az utóbbi években nagy fejlődésen ment keresztül és ez napjainkban folytatódik, szerencsére minden iparágra hatással van. Szakdolgozatomat a marketingkommunikációs és digitális eszközök alkalmazásáról írtam a filmiparban. A dolgozatban kifejtettem hogyan megy végbe egy film promóciós kampánya, milyen kreatív eszközökhöz nyúlnak a folyamat során a készítők. Emellett egy primer kutatás körében megvizsgáltam a mozik legnagyobb problémáját napjainkban: miért csökken a moziba látogatók száma akkora volumennel. A fogyasztók döntéseit elemeztem. 
695 |a 21. század 
695 |a digitalizáció 
695 |a film(ek) 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a mozi 
700 1 |a Bartók Anna  |e ths 
700 1 |a Dr. Rimóczi Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44028/1/SZakdolgozat-%20Marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20%C3%A9s%20digit%C3%A1lis%20eszk%C3%B6z%C3%B6k%20haszn%C3%A1lata%20a%20filmforgalmaz%C3%A1sban%20napjainkban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44028/2/biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44028/3/Kov%C3%A1cs%20Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés