A magyar luxus divatipar e-kereskedelmi és fenntarthatósági szempontok szerint

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Blanka
További közreműködők: Hrankai-Hajdú Noémi
Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
divat
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
fenntarthatóság
luxus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44030
Leíró adatok
Kivonat:Napjainkban az élet minden területe elképzelhetetlennek tűnik az Internet jelenléte nélkül, efelől a kereskedelem sem maradhat el. A vállalkozások működéséhez is nagyban hozzájárul az online térhódítás, kivétel a magyar luxus divatipar. Ebből a szempontból különleges a divatiparnak ezen szegmense hazánkban, mivel a személyes vásárlást preferálják a fogyasztók. Szakdolgozatomban erre a meghökkentő tényre kutattam a válaszokat. Emellett betekintést nyerhetünk a fenntarthatósági kérdésekbe, melyek egyre nagyobb teret hódítanak. A témákat különböző elemzési modellek segítségével járom körbe, majd kvalitatív és kvantitatív kutatással vizsgálom.