A Vilma-ház marketingstratégiájának vizsgálata és felépítése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Lili
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Spanics Ágnes
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingstratégia
tájház
turizmusmarketing
Vilma-ház
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44044
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom során a Vilma-ház marketingstratégiáját vizsgálom és építem fel. Választásom azért esett erre a témára, mert érdekelt a marketingstratégia és szerettem volna mélyebben belátni. Ehhez olyan céget/ szolgáltatót szerettem volna választani, amely a közel áll hozzám. Az első fejezetben bemutatom, miért ezt a témát választottam és milyen eszközöket fogok használni. A második fejezetben bemutatom a témát, majd a harmadikban A Vilma-ház történetéről, működéséről és céljáról írok. A negyedik fejezetben elemzések segítségével feltárom a Tájház jelenlegi helyzetét. Az ötödik fejezetben gyakorlati kutatást végzek. A kutatások után javaslatokat fogalmazok meg. Végül összefoglalom szakdolgozatomat.