Az Academy Golf Budapest marketingstratégiájának elemzése a golf hazai megítélésének tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Gólya Nikoletta |
---|---|
További közreműködők: | Szántó dr Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | golf marketing Academy Golf Budapest marketingstratégia golf megítélése marketing elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4408 |
Hasonló tételek
Golf és golfszállodák Magyarországon
: László Laura Hanna
: László Laura Hanna
Development opportunities of golf tourism in Central Europe
: Briglovics Boróka
: Briglovics Boróka
Marketing Strategies to Increase the Number of Golf Players in Hungary
: Holló Zsombor
: Holló Zsombor
A Greenfield Hotel Golf & Spa és a golfturizmus bemutatása
: Harsányi Flóra Dorottya
: Harsányi Flóra Dorottya
Csehország, Olaszország, Magyarország; három golf klub marketing tevékenységének az összehasonlítása
: Papp Zsófia
: Papp Zsófia
A Zala Springs Golf Resort marketing tevékenységének és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Szakony Zsófia
: Szakony Zsófia
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a Budapest Film Academy számára
: Jónás Tímea
: Jónás Tímea
Az Üzleti elemzés tantárgy (FOSZK) hallgatói megítélésének elemzése
: Törcsvári Zsolt, et al.
Megjelent: (2023)
: Törcsvári Zsolt, et al.
Megjelent: (2023)
Az Etyek-Budai borvidék ismertségének vizsgálata az Etyeki Piknik tükrében
: Gólya Nikoletta
: Gólya Nikoletta
Az elektronikus kereskedelem megítélésének változása az egyes generációk körében a világjárvány tükrében
: Zsidákovits Fatime
: Zsidákovits Fatime
A minőségügy szerepe a hazai szállodaiparban a Pólus Palace Thermal Golf Club Hotel példáján szemléltetve
: Temesvári Ágnes
: Temesvári Ágnes
Vállalkozásfejlesztési mentorálási modell a budapesti Team Academy-n
: Vályi-Nagy Károly
: Vályi-Nagy Károly
A Green Fox Academy vállalati társadalmi felelősségvállalásának bemutatása
: Remport Zsófia
: Remport Zsófia
A korrupció megítélésének generációs különbségei Magyarországon
: Dávid Márk
: Dávid Márk
A diploma értékének és a felsőoktatás megítélésének változása, elemzése
: Borza Masa Melinda
: Borza Masa Melinda
Az első hazai életmódcsatorna, a LifeNetwork marketingstratégiájának elemzése
: Madarász Nóra Zita
: Madarász Nóra Zita
A Bauder Kft. fogyasztói megítélésének vizsgálata piackutatással
: Dálnoki Barbara
: Dálnoki Barbara
RFID technológia megítélésének vizsgálata a kórházi textillogisztikában
: Urbán Krisztián
: Urbán Krisztián
KÖZÖSSÉGI MÉDIA MARKETING TERV TEAM ACADEMY SPECIALIZÁCIÓN LÉTREHOZOTT VÁLLALKOZÁSRA
: Király Dániel
: Király Dániel
A Pro Video webshop marketingtevékenységének elemzése és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Jakubek Zsanett
: Jakubek Zsanett
A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében
: Kármán Zsófia
: Kármán Zsófia
Team Academy gyakorlatok a Team Coachok és a Teampreneourok szemszögéből
: Szalóczi Géza
: Szalóczi Géza
A Team Academy specializációs hallgatók vállalkozásindítási szándékát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Jónás Petra
: Jónás Petra
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Durex termékek vásárlási szokásai és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Kemény Bianka
: Kemény Bianka
Alkalmazott teljesítményértékelési rendszer megítélésének vizsgálata egy bank működésében
: Káposzta Tamara
: Káposzta Tamara
A Uniq marketingstratégiájának elemzése az Y generáció online vásárlási szokásainak tükrében
: Petrik Alexandra
: Petrik Alexandra
A fiatalok vállalkozói hajlandósága a Team Academy-n eltöltött idő után
: Koperda Teodóra
: Koperda Teodóra
A pálinka szerepének és megítélésének változása az elmúlt évtizedekben Magyarországon.
: Aranyos Máté
: Aranyos Máté
A BDO marketingstratégiájának elemzése
: Hosnyánszki Alexandra
: Hosnyánszki Alexandra
A korrupció gazdasági-társadalmi hatásainak, illetve magyarországi megítélésének vizsgálata
: Kámán Olivér
: Kámán Olivér
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
Zero waste üzletek elterjedése, és ismertségének, megítélésének vizsgálata Magyarországon
: Kovács Blanka Laura
: Kovács Blanka Laura
Zamárdi Kalandpark marketingstratégiájának elemzése
: Smolár Fanni
: Smolár Fanni
Székesfehérvár település marketingstratégiájának elemzése
: Kromberger Bence
: Kromberger Bence
A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében
: Varga Bálint
: Varga Bálint
Konfliktuskezelés hatása a teljesítményre a magyar és finn Team Academy példáján keresztül
: Szellák Márk
: Szellák Márk
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
Generációs különbségek a társadalmilag felelős és zöld munkahelyek megítélésének tekintetében
: Zahuczki Dalma Zsuzsa
: Zahuczki Dalma Zsuzsa
Egy játékfejlesztő cég marketingstratégiájának az elemzése
: Szabó Kata
: Szabó Kata
Hasonló tételek
-
Golf és golfszállodák Magyarországon
: László Laura Hanna -
Development opportunities of golf tourism in Central Europe
: Briglovics Boróka -
Marketing Strategies to Increase the Number of Golf Players in Hungary
: Holló Zsombor -
A Greenfield Hotel Golf & Spa és a golfturizmus bemutatása
: Harsányi Flóra Dorottya -
Csehország, Olaszország, Magyarország; három golf klub marketing tevékenységének az összehasonlítása
: Papp Zsófia