A szolgáltatás fejlesztési lehetőségei a vevői elégedettségmérés alapján a hazai telekommunikációs szektorban
Saved in:
Main Author: | Balog Viktória |
---|---|
Other Authors: |
Dencsi Attila
Miskolczi Tibor András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 7P modell lakossági szolgáltatás szolgátatásmarketing telekommunikáció vevői elégedettség index |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44100 |
Similar Items
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk
: Szabó Bánk
A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban
: Nagy Petra
: Nagy Petra
Minőség a lovas turizmusban, avagy a vevői elégedettségmérés Magyarországon
: Gáspár Izolda
: Gáspár Izolda
Minőség fejlesztés a kereskedelemben, avagy vevői elégedettségmérés eredményei a bajai Foody Product Kft. példáján keresztül
: Nagygellér Natália
: Nagygellér Natália
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
Egy hazai mikrovállalkozás helyzete a szolgáltatás szektorban (fuvarozás)
: Csiklya Réka
: Csiklya Réka
Elégedettségmérés a HungaroControl Légiforgalmi Irányító Bál alapján
: Takács Delani Rita
: Takács Delani Rita
Vevői elégedettségmérés a budapesti carsharing szoláltatások körében a MOL Limo és a Green Go példáján bemutatva
: Vincze Zalán Zsombor
: Vincze Zalán Zsombor
Az ellátási lánc komplex problémáinak elemzése és fejlesztési lehetőségei vevői előrejelzések alapján
: Sélley Henrietta Tímea
: Sélley Henrietta Tímea
A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése
: Karnis Imola
: Karnis Imola
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
Dolgozói elégedettségmérés a Hagyományok Házában
: Nagy Kristóf
: Nagy Kristóf
Kapcsolattartás és elégedettségmérés az iskolaszövetkezeteknél
: Grecmajer Tünde
: Grecmajer Tünde
Munkahelyi elégedettségmérés webes eszközök alkalmazásával
: Gáspár Bálint
: Gáspár Bálint
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
A faktoring, mint pénzügyi szolgáltatás folyamata és fejlesztési lehetőségei
: Milkovics Liliána
: Milkovics Liliána
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
Panaszkezelés és elégedettségmérés bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül
: Molnár Fanni
: Molnár Fanni
Döntésbefolyásoló tényezők a telekommunikációs szektorban, a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélkörét vizsgálva
: Kocsis Gábor
: Kocsis Gábor
Dolgozói elégedettségmérés folyamata az LG Toray Kft-nél
: Kersánszki-Scheller Tímea
: Kersánszki-Scheller Tímea
Egy ágazat, amely ellenáll a koronavírusnak - a telekommunikációs szektorban fellépő változások Magyarországon
: Schindler Ferenc
: Schindler Ferenc
Az intelligens munkafolyamatok és a vállalati teljesítmény összefüggéseinek vizsgálata a telekommunikációs szektorban
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A hazai telekommunikációs szektor három óriásának összehasonlító elemzése
: Vasicsek János
: Vasicsek János
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
Kecskemét szálláshely-szolgáltatás fejlesztési lehetőségeinek az elemzése
: Szilágyi Lilla
: Szilágyi Lilla
Mi alapján választanak az emberek maguknak telekommunikációs szolgáltatót, avagy miért ekkora Magyar Telekom előnye a telekommunikációs piacon
: Katona Patrik
: Katona Patrik
Magyarország országmárkájának nemzetközi helyzete, versenyképességének fejlesztési lehetőségei meghatározó hazai turisztikai vonzerők alapján
: Borsik Rita
: Borsik Rita
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A Ford vevői magatartásának vizsgálata és a vevői igények hatékonyabb kielégítésére tett fejlesztési javaslatok bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Dicsérdi Ádám
: Dicsérdi Ádám
Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül
: Makovei Axel
: Makovei Axel
Gyorsszervíz szolgáltatás piaci jelenléte és lehetőségei
: Földi Dávid
: Földi Dávid
Objektív elégedettségmérés belső CSR tevékenységek fényében a COVID-19 előtt és után
: Rubecz Anita Katalin
: Rubecz Anita Katalin
Egy pénzintézet rendszer-architektúrájának fejlesztési lehetősége szolgáltatás-orientált alapokon
: Závodi József
: Závodi József
Pénzügyi kockázatkezelés folyamatának elemzése egy hazai piacvezető telekommunikációs cég gyakorlatában
: Máthé András
: Máthé András
A jóért vívott küzdelem – Vállalati felelősségvállalás a hazai telekommunikációs szolgáltatók szemszögéből
: Tátrai Zsófia
: Tátrai Zsófia
A magyarországi CSR gyakorlata a hazai telekommunikációs vállalatok és áruházláncok tükrében
: Torma Orsolya
: Torma Orsolya
Mire jó a CSR? Vállalati felelősségvállalás a hazai telekommunikációs szolgáltatók tükrében
: Haszon-Hegedüs Eszter
: Haszon-Hegedüs Eszter
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
Similar Items
-
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk -
A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban
: Nagy Petra -
Minőség a lovas turizmusban, avagy a vevői elégedettségmérés Magyarországon
: Gáspár Izolda -
Minőség fejlesztés a kereskedelemben, avagy vevői elégedettségmérés eredményei a bajai Foody Product Kft. példáján keresztül
: Nagygellér Natália -
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit