A hazai élelmiszer-kiskereskedelmi mobilalkalmazások lehetőségei 2022-ben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szántó Edina
Other Authors: Koltányiné Vadász Viktória
Neuheiser Tamás
Format: Thesis
Kulcsszavak:applikáció
élelmiszer-kiskereskedelem
fmcg
mobilmarketing
személyre szabott kedvezmények
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44104
Description
Abstract:Dolgozatom első szakaszában átfogó képet nyújtok a hazai élelmiszer-kiskereskedelmi iparágat befolyásoló külső tényezőkről, valamint feltérképezem az iparág versenyhelyzetét. A mobilmarketing általános bemutatását követően a mobilalkalmazásokra, mint mobilmarketing csatornára összpontosítok, ennek a leginnovatívabb lehetőségére, a személyre szabott ajánlattételre külön hangsúlyt fektetek. Bemutatom a Magyarországon elérhető élelmiszer-kiskereskedelmi alkalmazásokat. Ismertetem és összehasonlítom ezeknek a kínálatait és a sajátosságait. Kérdőív keretén belül felmérem a fogyasztók véleményét és elégedettségét a vásárlói mobilapplikációkkal kapcsolatban. Feltérképezem a vásárlók indíttatását az alkalmazások letöltésére és a viszonyulásukat a személyre szabott ajánlatokhoz.