A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Turcsán Pál
Other Authors: Grósz Dr. Péter
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:Badacsonyi borvidék
Bakos Pincészet
bormarketing
közösségi média
magyarországi borvidékek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44130
Description
Abstract:Magyarország 22 borvidéknek ad otthont, amelynek következtében széles termékpaletta áll rendelkezésre a fogyasztók számára. A globalizáció és széles kínálat mellett elengedhetetlen egy jól átgondolt és strukturált marketingstratégia. Enélkül nehéz tartani a tempót a versenytársakkal. Hazánkban rengeteg borászat és pincészet nem tud kellő tőkét fordítani a marketingtevékenységre vagy nem áll rendelkezésre megfelelő személy. A digitális világ adta lehetőségeket a kisebb és nagyobb pincészeteknek a lehető legjobb módon ki kellene aknázni. A nem megfelelő kommunikáció információhiányt okozhat a fogyasztók vásárlási döntéseinél. Szakdolgozatom fő témája a Balaton-felvidéki Bakos Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és elemzése. Primer kutatásaimat mélyinterjúkon kívül egy összefoglaló kérdőív alkotja, amely a mai átlagos társadalom pincelátogatás szokásait vizsgálja. A primer és szekunder kutatáson kapott eredmények összehasonlítása után pedig a dolgozat elején felvetett hipotéziseket elemzem.