A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Petra
További közreműködők: Forgács Dr. Anna
Müllner Krisztián
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
panaszkezelés
telekommunikáció
ügyfélpanasz-kezelés
vevői elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44145
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témájának a panaszkezelést választottam, ezen belül is a magyar telekommunikációs cégek panaszkezelésének részletes bemutatását, vizsgálatát. Valamit, hogy milyen szerepe van a panaszkezelésnek a vevői elégedettségben. Kutatásként a felhasznált szakirodalomból nyert adatok mellett a szakmai gyakorlatom során szerzett tapasztalataimat fogom felhasználni. Illetve egy rövid kérdőívet készítettem a dolgozat végére, hogy annak segítségével is jobban szemléltethessem, hogy milyen a fogyasztók hozzáállása a cégek panaszkezelési eljárásaihoz.