A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Petra
További közreműködők: Forgács Dr. Anna
Müllner Krisztián
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
panaszkezelés
telekommunikáció
ügyfélpanasz-kezelés
vevői elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44145

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44145
005 20230420140247.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Petra 
245 1 2 |a A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban  |c Nagy Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témájának a panaszkezelést választottam, ezen belül is a magyar telekommunikációs cégek panaszkezelésének részletes bemutatását, vizsgálatát. Valamit, hogy milyen szerepe van a panaszkezelésnek a vevői elégedettségben. Kutatásként a felhasznált szakirodalomból nyert adatok mellett a szakmai gyakorlatom során szerzett tapasztalataimat fogom felhasználni. Illetve egy rövid kérdőívet készítettem a dolgozat végére, hogy annak segítségével is jobban szemléltethessem, hogy milyen a fogyasztók hozzáállása a cégek panaszkezelési eljárásaihoz. 
695 |a CRM 
695 |a panaszkezelés 
695 |a telekommunikáció 
695 |a ügyfélpanasz-kezelés 
695 |a vevői elégedettség 
700 1 |a Forgács Dr. Anna  |e ths 
700 1 |a Müllner Krisztián  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44145/1/Nagy_Petra_Szakdolgozat2023.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44145/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20sta%CC%81tusza%CC%81ro%CC%81l%20%28nyilva%CC%81nos%2C%20bizalmas%29-1.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44145/3/Nagy%20Petra%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44145/4/Kulso_biralat_NagyP.pdf  |z Dokumentum-elérés