A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Petra |
---|---|
További közreműködők: |
Forgács Dr. Anna
Müllner Krisztián |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CRM panaszkezelés telekommunikáció ügyfélpanasz-kezelés vevői elégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44145 |
Hasonló tételek
A szolgáltatás fejlesztési lehetőségei a vevői elégedettségmérés alapján a hazai telekommunikációs szektorban
: Balog Viktória
: Balog Viktória
A vezető szerepe a dolgozói elégedettségben - Magyar IT disztribúciós területen dolgozó munkavállalók elégedettségének vizsgálata
: Hideg Gábor Erhard
: Hideg Gábor Erhard
Panaszkezelés a Hotel Silvanusban
: Vörös Boglárka
: Vörös Boglárka
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
Panaszkezelés az Abacus Hotelban
: Pálházi Ádám
: Pálházi Ádám
A Front Office szerepe a vendégélményben és – elégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében
: Szabó Bettina Melinda
: Szabó Bettina Melinda
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
A panaszkezelés világa informatikai szemmel
: Juhos Lilla
: Juhos Lilla
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Hibás teljesítés és panaszkezelés a turizmusban
: Limberger Evelyn
: Limberger Evelyn
Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban
: Légrádi Lili
: Légrádi Lili
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
Fogyasztóvédelem a légiközlekedésben (a panaszkezelés szerepe konkrét eseten keresztül bemutatva)
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Panaszkezelés az Abacus Business & Wellness Hotelben
: Verő Erika
: Verő Erika
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
Panaszkezelés a Housekeepingen a Danubius Hotel Arénában
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Haszon a hibából? – Paradoxon a panaszkezelés területén
: Lóránt Eszter
: Lóránt Eszter
Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában
: Madarász Gergő
: Madarász Gergő
Panaszkezelés és elégedettségmérés bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül
: Molnár Fanni
: Molnár Fanni
Döntésbefolyásoló tényezők a telekommunikációs szektorban, a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélkörét vizsgálva
: Kocsis Gábor
: Kocsis Gábor
A panaszkezelés aspektusai és bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül
: Molnár Fanni
: Molnár Fanni
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
Egy ágazat, amely ellenáll a koronavírusnak - a telekommunikációs szektorban fellépő változások Magyarországon
: Schindler Ferenc
: Schindler Ferenc
Az intelligens munkafolyamatok és a vállalati teljesítmény összefüggéseinek vizsgálata a telekommunikációs szektorban
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Az Invián, mint online utazásközvetítő irodán belüli marketingkommunikáció, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat
: Sándor Nikolett
: Sándor Nikolett
Ügyfélelégedettségmérés és panaszkezelés a Raben Trans European Hungary Kft. példáján keresztül
: Schöffer Patrícia
: Schöffer Patrícia
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Szállodai szolgáltatások hatása a vevői elégedettségre
: Kovács Petra Csilla
: Kovács Petra Csilla
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Marton Balázs
: Marton Balázs
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Vass Zsófia
: Vass Zsófia
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Lovas Tibor
: Lovas Tibor
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Zombor Gábor
: Zombor Gábor
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Zombai Levente Zoltán
: Zombai Levente Zoltán
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Tarpai Gréta Lilla
: Tarpai Gréta Lilla
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Varga Dániel
: Varga Dániel
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Petre Dominik István
: Petre Dominik István
Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása
: Nagy Norbert Marcel
: Nagy Norbert Marcel
Hasonló tételek
-
A szolgáltatás fejlesztési lehetőségei a vevői elégedettségmérés alapján a hazai telekommunikációs szektorban
: Balog Viktória -
A vezető szerepe a dolgozói elégedettségben - Magyar IT disztribúciós területen dolgozó munkavállalók elégedettségének vizsgálata
: Hideg Gábor Erhard -
Panaszkezelés a Hotel Silvanusban
: Vörös Boglárka -
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit -
Panaszkezelés az Abacus Hotelban
: Pálházi Ádám