Lépések a Foodpanda piacvezetői szerepének megtartásához
Saved in:
Main Author: | Gáspár Gréta |
---|---|
Other Authors: |
Kopcsay Dr. László
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing értékesítési csatorna online marketing SWOT-elemzés vállalati marketing stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44227 |
Similar Items
A Foodpanda Marketing modelljének megvizsgálása a szolgáltatásmarketing tekintetében
: Szikszó Tamás Gergely
: Szikszó Tamás Gergely
Online vásárlói viselkedés vizsgálata a foodpanda (NetPincér) esetében
: Judák Petra
: Judák Petra
A válság indukálta szabályozási lépések
: Zatykó Zsuzsanna
Published: (2012)
: Zatykó Zsuzsanna
Published: (2012)
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
Corporate Social Responsibility - a case study of foodpanda (Delivery Hero Hungary)
: Darvai Júlia
: Darvai Júlia
Jelentősebb audit lépések bemutatása, különös tekintettel az eredménykimutatással kapcsolatos eljárásokra
: Spiel Gréta
: Spiel Gréta
LÉPÉSEK EGY ÁLOM VALÓRAVÁLÁSÁHOZ – SZAKMAI GYAKORLAT ELEMZÉSE
: Lőrincz Orsolya
: Lőrincz Orsolya
Az első lépések - Hogyan indítsunk el egy vállalkozást?
: Kosiczki Bettina
: Kosiczki Bettina
A kincstári rendszer létrejötte, fejlődése, bővítési stratégiák, lépések a szubszidiaritás irányába
: Gárdos Csaba
Published: (2015)
: Gárdos Csaba
Published: (2015)
Balluff Elektronikai Kft. készletgazdálkodásának vizsgálata, és a bevezetett készletcsökkentési lépések elemzése
: Kiss-Tóth Bence
: Kiss-Tóth Bence
A rehabilitálható munkaerő munka világába való visszavezetésére tett lépések a kiskunhalasi térségben
: Patai Lívia
: Patai Lívia
Vagyon elleni bűncselekmények okai és megelőzésükre tehető lépések a magyar szállodaipar területén
: Kocsis Vanda Krisztina
: Kocsis Vanda Krisztina
Az élelmiszerpazarlás jelensége. Az élelmiszerhulladék csökkentése érdekében tett lépések Dániában és Magyarországon
: Csaholczi Gergő Antal
: Csaholczi Gergő Antal
A magyarországi gazdaságpolitikai lépések hatása a gyógyszeriparra hazánk Európai Unióhoz történő csatlakozása óta
: Matheisz Béla
: Matheisz Béla
Teljesítménymenedzsment lépések az emberi erőforrás menedzsment részeként és az AIRON Consulting Kft. teljesítménymenedzsmentje
: Hidi Alexandra
: Hidi Alexandra
Lépések és kezdeményezéssek a COVID-19 munkaerőpiaci hatásainak enyhítésére - Eltérő megközelítések európában és hazánkban
: Kovács Tibor Rudolf
: Kovács Tibor Rudolf
A marketing szerepének megítélése a startup vállalkozások kezdeti és érett szakaszában
: Sabján Gréta
: Sabján Gréta
A turizmus szerepének bemutatása Németországban
: Tóth Balázs Bence
: Tóth Balázs Bence
A turizmus szerepének bemutatása Isztambulban
: Hojnyák Dalma
: Hojnyák Dalma
A televízió értékközvetítő szerepének átalakulása
: Doleschall Petra
: Doleschall Petra
Márkaelemek szerepének vizsgálata a vendéglátásban
: Páll Tamás
: Páll Tamás
A tisztaság szerepének vizsgálata a vendégelégedettségben
: Gonda Henriett
: Gonda Henriett
A spekuláció szerepének vizsgálata az árutőzsdén
: Abonyi Csaba
: Abonyi Csaba
A turizmus szerepének vizsgálata Észak-Spanyolországban
: Nagy András Zsolt
: Nagy András Zsolt
Keresztény ifjúsági közösségek szerepének jelentősége napjainkban
: Szeredi Anna
: Szeredi Anna
A vállalkozás folytatásának elvének megállapítása, annak hatása a könyvvizsgálói záradékra és a kapcsolódó könyvvizsgálati lépések bemutatása egy gyakorlati példán keresztül
: Pete-Pikó Emőke
: Pete-Pikó Emőke
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
A turizmus szerepének bemutatása a Maldív-szigeteken
: Jehoda Rebeka
: Jehoda Rebeka
A social media szerepének átalakulása a kisvállalkozásoknál
: Tar Kitti Viktória
: Tar Kitti Viktória
A környezettudatosság szerepének növelése a magyarországi fesztiválkínálatban
: Németh Attila
: Németh Attila
A játék szerepének vizsgálata a szállodai szolgáltatásokba.
: Hegyesi Renáta
: Hegyesi Renáta
A turizmus szerepének összehasonlítása Magyarországon és Spanyolországban
: Földvárszki Lilla
: Földvárszki Lilla
A turizmus szerepének bemutatása egyes országokban - Ausztria
: Havas Réka
: Havas Réka
Az egészségtudatosság szerepének alakulása a fogyasztói magatartásban
: Zsédely Hajnalka
: Zsédely Hajnalka
Mémek eredetének és szerepének vizsgálata a marketingben
: Minczér Bence
: Minczér Bence
A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. piacvezető szerepének elemzése
: Dankó Dóra
: Dankó Dóra
A borfesztiválok szerepének elemzése Tolna vármegye rendezvénykínálatában
: Schveigert Anett
: Schveigert Anett
Az éghajlatváltozás várható hatásai és a negatív hatások elkerülése érdekében tett lépések nemzetközi szinten, különös tekintettel az Európai Unió intézkedéseire
: Lőrik Máté András
Published: (2007)
: Lőrik Máté András
Published: (2007)
Konkrét lépések egy dolgozói elégedettség és elkötelezettség felmérés után - Az Aon Magyarország Kft.-nél véghez vitt változtatások és ezek hatásának bemutatása
: Sarnyai Virág
: Sarnyai Virág
Similar Items
-
A Foodpanda Marketing modelljének megvizsgálása a szolgáltatásmarketing tekintetében
: Szikszó Tamás Gergely -
Online vásárlói viselkedés vizsgálata a foodpanda (NetPincér) esetében
: Judák Petra -
A válság indukálta szabályozási lépések
: Zatykó Zsuzsanna
Published: (2012) -
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella -
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella