Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Böszörményi Bálint |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Dreher24 Piaci bevezetés Sörpiac Fogyasztási szokások Marketingkommunikációs eszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4461 |
Hasonló tételek
A Hevesstruct Kft. piacbevezetési stratégiája
: Krakóczky Gergely
: Krakóczky Gergely
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán, különös tekintettel az ízesített ásványvíz piacára
: Borody Szilvia
Megjelent: (2014)
: Borody Szilvia
Megjelent: (2014)
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája
: Mihály Zoltán
: Mihály Zoltán
Alkoholmentes italok fogyasztásának szokásai
: Szentmariay Réka
: Szentmariay Réka
Az alkoholmentes radlerek térhódítása Magyarországon
: Antal Viktória
: Antal Viktória
Magyarországi nagyüzemi ízesített sörmixek piaci pozicionálásának vizsgálata
: Gergely Kristóf András
: Gergely Kristóf András
Termékattribútumok vizuális keresése szemkamerás kutatással ízesített sörök dobozain
: Pencz Helga
: Pencz Helga
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
Sör és étel, sörvacsorák
: Deézsi Ferenc
: Deézsi Ferenc
Az ízesített sörök bevezetése és a hazai sörpiacon betöltött szerepe
: Szabó Dalma
: Szabó Dalma
Az alkoholmentes és csökkentett alkoholtartalmú borok fogyasztói megítélése és jövőképe
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Dreher Sörgyárak marketingtevékenységének elemzése
: Kalina Tamás
: Kalina Tamás
Dreher Sörgyárak Zrt.[ ]Dobozfejtő gépsor kapacitásbővítése /
: Menthy Szabolcs
: Menthy Szabolcs
Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
: Nagy Tímea Andrea
: Nagy Tímea Andrea
Kézműves-e a kisüzemi sör?
: Csulak Gergely
Megjelent: (2022)
: Csulak Gergely
Megjelent: (2022)
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv létrehozása a "STÉG24" részére
: Kapfinger Eszter
: Kapfinger Eszter
A Csíki Sör magyarországi piacának vizsgálata
: Üveges-Rusz Szidónia
: Üveges-Rusz Szidónia
A Dreher Sörgyárak Zrt. beszámoló elemzése
: Kreitzer Kitti Barbara
: Kreitzer Kitti Barbara
A fesztiválmarketing eszközei, Dreher az Inota fesztiválon
: Tombácz Zsanett
: Tombácz Zsanett
A sör készítése és ajánlása a vendéglátásban
: Grósz Dániel
: Grósz Dániel
A sör készítése és ajánlása a vendéglátásban
: Sisa Levente
: Sisa Levente
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
Szállítójárművek kiszolgálása a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél
: Gubancsik Péter
: Gubancsik Péter
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell
: Gál Marcell
A sör története, bemutatása és a sörkultúra Magyarországon
: Farkas Attila Tamás
: Farkas Attila Tamás
A komlózási technológia hatása a sör érzékszervi tulajdonságaira
: Giczi Laura
: Giczi Laura
Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
A Dreher Sörgyárak reakciója a kézműves sörök térnyerésére
: Illés Tímea
: Illés Tímea
Dreher termékek csomagolásának vizsgálata, logisztikai és marketing szempontból
: Kecskés Laura
: Kecskés Laura
Dreher Sörgyárak Zrt. gépjárműflottájával kapcsolatos számviteli nyilvántartások bemutatása
: Kreitzerné Borbás Andrea
: Kreitzerné Borbás Andrea
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
A sör kulturális és társadalmi jelentősége A Pilsner Urquell és a magyar kisipari sörök összehasonlító elemzése
: Baranyi Máté
: Baranyi Máté
Belső szervezeti kommunikáció a Dreher Sörgyárak Zrt. pénzügyi osztályán
: Rózsa Alexandra
: Rózsa Alexandra
A profitnövelés image lehetőségei a söriparban - Dreher Sörgyárak Rt.
: Tőzsér Edit
: Tőzsér Edit
Egy új, a kólás ízesítésű alkoholos sör bevezetése a piacra
: Kristóf Renátó
: Kristóf Renátó
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai kraft sör fogyasztók körében
: Farkas Szilveszter Roland
: Farkas Szilveszter Roland
Márkaépítő rendezvények és kommunikációs megoldásaik bemutatása a DreherFeszten keresztül
: Papp Felicia Judit
: Papp Felicia Judit
Ébresszük fel a Sor villát! Megvalósíthatósági tanulmány a Leányfalui villa szállodai beruházásáról.
: Iszlai Ágnes
: Iszlai Ágnes
A sör turizmusbefolyásoló szerepe, illetve az erre épülő programok Magyarországon és Bayern német tartományban
: Juhász Fanni
: Juhász Fanni
A SÖR, MINT FELTÖREKVŐ ITAL ALTERNATÍVA AZ IL GALLO NERO-BAN ÉS A GASZTRONÓMIÁBAN
: Fejes Barna
: Fejes Barna
Hasonló tételek
-
A Hevesstruct Kft. piacbevezetési stratégiája
: Krakóczky Gergely -
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán, különös tekintettel az ízesített ásványvíz piacára
: Borody Szilvia
Megjelent: (2014) -
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája
: Mihály Zoltán -
Alkoholmentes italok fogyasztásának szokásai
: Szentmariay Réka -
Az alkoholmentes radlerek térhódítása Magyarországon
: Antal Viktória