Az árképzés vizsgálata a Café Frei cégcsoport gyakorlatában
Saved in:
Main Author: | Jancsovics Alexandra |
---|---|
Other Authors: |
Balogh-Tőkés Edina
Németh Dr. Krisztina |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | árképzés árképzési módszerek árképzési stratégiák Café Frei Kft. költségek önköltségszámítás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44672 |
Similar Items
Café Frei marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Nagy Krisztián Tamás
: Nagy Krisztián Tamás
A Nespresso és a Café Frei marketingstratégiájának összehasonlítása
: Drotár Vanessza
: Drotár Vanessza
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Cafe Frei Franchise hálózat vizsgálatával
: Székely Zsuzsa
: Székely Zsuzsa
A Café Frei Central Europe Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Horváth Alexandra Mónika
: Horváth Alexandra Mónika
Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében
: Csendi Elza Erzsébet
: Csendi Elza Erzsébet
Fekete Attila - Szakdolgozat - R6J1FW A Café Frei marketingstratégiája
: Fekete Attila
: Fekete Attila
Az árképzés vizsgálata a Zöld Blokk csomagolásmentes vállalkozás gyakorlatában.
: Bartal Boróka Regina
: Bartal Boróka Regina
Az árképzés vizsgálata a „Káta CNC” Kft. autóipari vállalkozás gyakorlatában
: Lukliderné Oláh Erika
: Lukliderné Oláh Erika
Az árképzés gyakorlata a Metálprodukt Kft. hazai és külkereskedelmi gyakorlatában
: Dubi Adrienn
: Dubi Adrienn
Árképzés és transzferárazás a Fordnál
: Maqsoudi Ali
: Maqsoudi Ali
A SorgenFrei marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Orbán Boglárka
: Orbán Boglárka
A kapcsolt vállalkozások közötti árképzés, a transzferárak vizsgálata
: Szabó Rudolf
: Szabó Rudolf
Légitársaságok fejlesztés politikája- utaskiszolgálás, desztinációk, árképzés
: Hargitai Dániel Kálmán
: Hargitai Dániel Kálmán
A CRM rendszer és az automatizálás az Atlasz Cégcsoport gyakorlatában
: Gellén Stefánia
: Gellén Stefánia
Logisztikai szolgáltatások beszerzési folyamatának elemzése a Bosch cégcsoport gyakorlatában
: Kaszás Eszter
: Kaszás Eszter
Café Langit marketingstratégiája
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
A Gerbeaud Café és Cukrászda kínálatának vizsgálata
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
Turner Café&Bar Projekt
: Esztergályos Máté
: Esztergályos Máté
The evolution of the café culture in Budapest
: Gonda Bálint
: Gonda Bálint
The evolution of the café culture in Budapest
: Gonda Bálint
: Gonda Bálint
A transzferár dokumentáció, illetve az árképzés módszereinek elemzése és vizsgálata az Erbslöh Aktiengesellschaft-nál
: Mészáros Noémi
: Mészáros Noémi
A reputáció és az árképzés kapcsolata a budapesti online szállásfoglalási piacon
: Somlay Barbara
: Somlay Barbara
Az árképzés szerepe profitorientált vállalatoknál, árképzési megoldások a hazai stretchfólia piacon
: Bátki Tibor
Published: (2008)
: Bátki Tibor
Published: (2008)
Az Adna Café árbevételeinek tervezése-elemzése
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
Krea Design Cafe üzleti terve
: Keksz Richárd
: Keksz Richárd
Existenzberechtigung des Cafe'theks in Budapest
: Kerekes Regina
: Kerekes Regina
Az Iramko cégcsoport marketingkommunikációs tevékenysége
: Bója Boglárka
: Bója Boglárka
A spanyol forgalom direktes és gyűjtős fuvarjainak a vizsgálata az árképzés és tranzitidő alakulásának tekintetében
: Rothschild Benjamin
: Rothschild Benjamin
Gasztvitál cégcsoport tevékenységének bemutatása
: Varga Gergely Gyula
: Varga Gergely Gyula
A Café Madeleine számára végzett piackutatás
: Györök Márk
: Györök Márk
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
Az Unplugged Cafe bemutatása és itallapjának elemzése
: Medgyessy Ferenc György
: Medgyessy Ferenc György
Central Grand Cafe & Bar turisztikai vonzereje
: Bartha Zsófia
: Bartha Zsófia
A cégcsoport online marketing tevékenysége
: Veszner Dávid
: Veszner Dávid
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
Egy cégcsoport vásárlási folyamatának bemutatása
: Szalai Zsanett Kitti
: Szalai Zsanett Kitti
Az eladási árat befolyásoló tényezők és az árképzés gyakorlata a Lajosmizsei Folplast Kft.-nél
: Molnár Barbara
: Molnár Barbara
A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel
: Galántai Gréta
: Galántai Gréta
Egy nagy múltú és egy új, azaz a New York és a Frei kávéházak összehasonlítása
: Herpai Hanna
: Herpai Hanna
Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül
: Bak Andrea
: Bak Andrea
Similar Items
-
Café Frei marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Nagy Krisztián Tamás -
A Nespresso és a Café Frei marketingstratégiájának összehasonlítása
: Drotár Vanessza -
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Cafe Frei Franchise hálózat vizsgálatával
: Székely Zsuzsa -
A Café Frei Central Europe Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Horváth Alexandra Mónika -
Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében
: Csendi Elza Erzsébet