Twitter A social media marketing befolyásoló szerepe a vállatokra a pandémia idején
Elmentve itt :
Szerző: | Fejér Gergely Barnabás |
---|---|
További közreműködők: |
Csaba Sudár
Hua Nam Son |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | adatkezelés adattisztítás big data közösségi média statisztikai adatelemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44880 |
Hasonló tételek
China’s digital diplomacy on Twitter Users’ perception on the Belt and Road Initiative
: Nguyen Thanh Thuy Trang
: Nguyen Thanh Thuy Trang
China’s digital public diplomacy on Twitter Users’ perception of the belt and road initiative
: Nguyen Thanh Thuy Trang
: Nguyen Thanh Thuy Trang
A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
: Jász Jerne Sarolta
: Jász Jerne Sarolta
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás
: Horváth Barnabás
Social Média
: Tóth Barnabás Dániel
: Tóth Barnabás Dániel
A szervezeti kommunikáció és annak szerepe a változás menedzselésében a BT ROC Kft belső kommunikációs gyakorlatán bemutatva
: Fejér Ákos Gergely
: Fejér Ákos Gergely
A Brexit hatása a nemzetközi közúti szállítmányozásra a pandémia idején
: Kátai Gergely
: Kátai Gergely
The Impact of Government Regulations and Social Media Mobilization on Political Polarization in Thailand A Case Study of #Abolish112 and #Save112 on Twitter
: Srichana Tamonwan
: Srichana Tamonwan
A vállalati önkéntesség hatása a vállatokra, a munkavállalókra és a munkahelyi kultúrára
: Polocz Zsuzsanna
: Polocz Zsuzsanna
Kapcsolódás és megküzdés - Pandémia idején.
: Kiss Zsófia Ilona
: Kiss Zsófia Ilona
Az informatika virágzása pandémia idején
: Vámos Gabriella
: Vámos Gabriella
A járműipar helyzete a pandémia idején
: Ragó Bence
: Ragó Bence
Munkaszervezés és munkavégzés a pandémia idején
: Gégény Viktória
: Gégény Viktória
Új munkavállalók integrálása a pandémia idején
: Tóth Roberta
: Tóth Roberta
Social media marketing
: Kirtyán Petra
: Kirtyán Petra
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
Marketingkommunikáció Social media marketing
: Dankó Barbara
: Dankó Barbara
Magyarország egészségturizmusának bemutatása a Danubius Health Spa Resort Margitsziget szolgáltatásain keresztül
: Fejér Dominika
: Fejér Dominika
Az Emex Nemzetközi Szállítmányozó Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámolók alapján
: Fejér Kinga
: Fejér Kinga
Az IFRS szerinti könyvelésre történő áttérés bemutatása az ISH Informatika Kft. esetében, különös tekintettel a pénzügyi lízing ügyletek elszámolásának sajátosságainak, hatásainak ismertetésére
: Fejér Katalin
: Fejér Katalin
Oktatás mint beruházás
: Fejér András
: Fejér András
A légi közlekedés helyzete - változások a pandémia idején
: Pogány Enikő Ráhel
: Pogány Enikő Ráhel
A home office hatása a munkavállalókra pandémia idején
: Benke Diána
: Benke Diána
Magyarországi zenei fesztiválok komplex vizsgálata a pandémia idején
: Kóródi Viktória
: Kóródi Viktória
Az Utazás Kiállítás szervezésének sajátosságai a pandémia idején
: Németh Linett Fanni
: Németh Linett Fanni
"Tweet, tweet, tweet" a Twitter felhasználási lehetősége és szerepe a public relations-ban
: Sik Nikolett
: Sik Nikolett
E-Fit social média marketing
: Tóth Edina
: Tóth Edina
Artificial Intelligence in Social Media Marketing
: Kuklis Júlia
: Kuklis Júlia
A CaliVita Magyarország marketingkommunikációjának fejlődése a pandémia idején
: Joó Anna Erzsébet
: Joó Anna Erzsébet
Effects determining people’s attitude towards social media platforms
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
Karrierváltás pandémia idején – karrierváltás IT irányba és a programozó boocampek
: Toma Emília Erzsébet
: Toma Emília Erzsébet
A turizmus és a budapesti szállodák helyzete a pandémia idején
: Erdélyi András László
: Erdélyi András László
The role of social media in tourist destination marketing
: Sasvári Léna
: Sasvári Léna
The Hungarian Sailing Federation’s Social Media Marketing
: Vadnai Jonatán
: Vadnai Jonatán
Influencer Marketing as a marketing tool in the Hungarian Social Media
: Albert Richárd Tibor
: Albert Richárd Tibor
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
Social Média Marketing és a Disney Plus
: Grassi Greta
: Grassi Greta
A freelancer social media marketing managerek szerepe a vállalkozások online jelenlétében
: Siroki Janka
: Siroki Janka
A freelancer social media marketing managerek szerepe a vállalkozások online jelenlétében
: Siroki Janka
: Siroki Janka
Közösségi média pszichológiai hatása élsportolókra
: Visy Barnabás
: Visy Barnabás
Hasonló tételek
-
China’s digital diplomacy on Twitter Users’ perception on the Belt and Road Initiative
: Nguyen Thanh Thuy Trang -
China’s digital public diplomacy on Twitter Users’ perception of the belt and road initiative
: Nguyen Thanh Thuy Trang -
A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
: Jász Jerne Sarolta -
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás -
Social Média
: Tóth Barnabás Dániel