Fogyasztói magatartás a szépségipari szolgáltatások területén a XXI. században

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szikszai Bernadett
Other Authors: Evelin Konnáth
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
szakdolgozat
szépségipar
szolgáltató ipar
XXI. század
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44965
Description
Abstract:A szakdolgozatom témája a fogyasztói magatartás a szépségipari szolgáltatások területén. A kutatásomban felmértem a fogyasztói magatartást és igényeket a XXI. században, és mindezek alapján megkerestem a választ, milyen motivációk figyelhetők meg a fogyasztóknál a szépségipari szolgáltatások igénybevételére. Az embereknek egyre fontosabbá vált a külső megjelenésük, amely hosszú időre és okokra vezethető vissza. Bemutattam, melyek azok a kiváltó tényezők, amitől a fogyasztónak az érdeklődése megnő ezen szolgáltatások felé. Vizsgáltam, hogyan és minek hatására fejlődött ki a szépségipar és hogyan változott a hazai fogyasztói magatartás, trendek és szokások napjainkra. Kifejtettem a COVID-19 válság szépségiparra gyakorolt hatását. A XXI. században a szépségipar a fénykorát éli, számtalan innováción megy keresztül és egy rohamosan fejlődő iparág. A kutatásom eredményéből segíthetek minden olyan szolgáltatónak, akik szeretnék interpretálni a munkájuk fő motívumát. Javaslatokat tettem a szolgáltatók felé a bevételük növelésére, a bevételkiesésük leredukálásra, és az ügyfelelégedettség mértékének fokozására.