Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bege Levente
További közreműködők: Aracsi Gabriella
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
fogyasztói magatartás
lojalitás
márkahűség
telekommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44981
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat témája az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban. A szakirodalmi részben bemutatásra kerültek az ügyfél lojalitás növeléshez kapcsolódó elemek, illetve a távközlési szektor mint vizsgált iparág. A primer kutatás célja a nemzetközi telekommunikációs hűségprogram trendek elemeinek vizsgálata a magyar lakosság körében volt. A kvantitatív kutatás önkényes és hólabda módszer segítségével, online kérdőíves megkérdezéssel történt. A kutatási válaszok alapján a szolgáltatók applikációjához kötött nemzetközi nyereményjáték trendek itthon is sikeresen működne, főként a fiatalok körében.