Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Köves Alexandra
Other Authors: Tímárné Szabó Szilvia
Kulcsszavak:CRM
Generali
kapcsolatmarketing
vevő
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45066
Description
Abstract:A szakmai gyakorlatomat a Generali Biztosító Zrt.-nél töltöttem. A beszámolómban szeretném először bemutatni a vállalatot kitérve a szervezeti felépítésére, vezetési rendszerére, az alaptevékenységének jellemzőire és a vállalkozás teljesítményére. A beszámolóm második felében pedig szeretném ismertetni a vállalatnál végzett feladataimat. A Generali Biztosító Zrt. számlavezetési osztályán végeztem el a 14 hetes szakmai gyakorlatomat, mely a felsőoktatási szakképzésem befejezéséhez volt szükséges. Feladatom a vállalat egyik partnerének, az Atotál Insurtech Kft. szállítói számláinak könyvelése volt.