Elektronikus kereskedelem és marketing elemzése a Menzies Aviation Kft. példáján keresztül.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ludvig Laura
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Kulcsszavak:e-kereskedelem
e-marketing - elektronikus marketing
internet
kutatás
kvantitatív módszerek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45142
Leíró adatok
Kivonat:Egy pár mondattal szeretném összegezni és lezárni a fentiekben leírt záródolgozatomat. Az elején a dolgozatomnak ismertettem a fontosabb tundivalókat, hogy mit is jelent elméletben az elektronikus kereskedelem. Több idézetet és táblázatot is megemlítettem, amelyek jól ismertetik a fontos tudnivalókat, igyekeztem minél lényegretörőbben és tudatosan kielemezni az elmúlt években tanultakat. Az elméleti kifejtést követően hoztam a dolgozatomba 2 diagrammot is a kiskereskedelmi forgalomról világszerte, amelyet ezek alatt ki is fejtettem részletesen. Majd következett a szakmai gyakorlati helyem bemutatása, egy nagyon nagy cégnél töltöm a gyakorlatomat, ahol igen sok mindenből tapasztalatot nyerhetek, elsősorban, hogy üzletileg és társadalmilag hogyan bánjunk megfelelően az emberekkel. Emellett kifejtettem, hogy miként is valósul meg gyakorlatban az elektonikus kereskedelem és marketing a cégen keresztül. Zárás képpen készítettem egy rövid anonim formában kitölthető kérdőívet és hozzá egy kvantitatív kutatást végeztem emellett több diagrammal ábrázoltam a válaszokat.