A pelenka, mint kereskedelmi termék vásárlási szokásinak vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Rácz Erika |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Marketing-mix Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45245 |
Hasonló tételek
A pelenka, mint világpiaci áru, A gyermekpelenkák kereslete a fenntarthatóság fényében
: Budaházy Dóra
: Budaházy Dóra
Pici Poci Pelenka üzlet értékesítési lehetőségei és marketingkommunikációja
: Remecz Alexandra Brigitta
: Remecz Alexandra Brigitta
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
A szénszál, mint szenzitív termék
: Pósa Ildikó
: Pósa Ildikó
Alkohol, mint jövedéki termék disztribúciója
: Bánkuti Csaba
: Bánkuti Csaba
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
A kereskedelmi televízió kettős terméke Hirdetés és műsorbrand a TV2-ben, a felzárkózás jegyében
: Bartha Krisztina
: Bartha Krisztina
A sült tea, mint különleges termék a vendéglátásban
: Dabis Debóra
: Dabis Debóra
A női felsőruházati divatcikkek kereskedelmi-, termék- és minőségpolitikai elemzése
: Nevelős Annamária
: Nevelős Annamária
Én, mint termék azaz személyes márkaépítés a munkaerőpiacon
: Nácán Gitta
: Nácán Gitta
Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
: Badics Andrea
: Badics Andrea
Vásárlási döntések vizsgálata
: Szabolcsi Klaudia
: Szabolcsi Klaudia
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
Új termék piaci bevezetése a Soudal Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Gulyás Renáta
: Gulyás Renáta
A székesfehérvári Királyi Napok Nemzetközi Néptáncfesztivál, mint kulturális termék
: Nagy Lívia
: Nagy Lívia
Az élmény, mint turisztikai termék megjelenése a social médiában
: Domahidi Noreen
: Domahidi Noreen
A tánc, mint kulturális turisztikai termék. Budapest táncszínházainak vonzereje
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
RÉTEGTÖMÍTŐ MINT EXPORT TERMÉK KÍNÁBAN / PACKER AS AN EXPORT PRODUCT IN CHINA
: Draskovics Dávid
: Draskovics Dávid
Vásárlási szokások vizsgálata Magyarországon
: Kossuth Bálint
: Kossuth Bálint
Használtruha vásárlási szokásainak vizsgálata
: Köllő Renáta
: Köllő Renáta
A fagyasztott termékek térhódítása, avagy a mirelit mint kényelmi termék
: Less Bettina
: Less Bettina
A múzeum, mint újragondolt kulturális turisztikai termék, fókuszban a fiatalok
: Tihanyi Petra
: Tihanyi Petra
A lakásétterem és vállalkozás, mint a posztmodern turizmus egyik terméke
: Puskás Dóra
: Puskás Dóra
A Formula 1-es Magyar Nagydíj, mint turisztikai termék bemutatása
: Jónás Enikő
: Jónás Enikő
Szoftver mint szellemi termék beszerzése egy multinacionális nagyvállalat példáján (MOL)
: Kiséry Balázs
: Kiséry Balázs
Hazai online vásárlási szokások vizsgálata
: Jegesi Martin
: Jegesi Martin
Fogkrém vásárlási szokások vizsgálata hazánkban
: Bódogh Barbara Rita
: Bódogh Barbara Rita
A via ferrata, mint turisztikai termék vizsgálata Magyarországon - A Magyar Kaland-Sport Egyesület esetén keresztül
: Faragó Péter
: Faragó Péter
A fitnesz turizmusra gyakorolt hatása, avagy a fitnesz, mint turisztikai termék
: Pusztaiová Jennifer
: Pusztaiová Jennifer
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
Termék-szolgáltatás fuzionálás
: Paál Gabriella
: Paál Gabriella
A futballturizmus, mint idegenforgalmi termék Európában, különös tekintettel az oroszországi világbajnokságra
: Lajtos Lénárd
: Lajtos Lénárd
Mozgássérültek turizmusa Magyarországon, mint turisztikai termék, és ennek jelentősége az egészségturizmusban
: Linczmayer Eszter
: Linczmayer Eszter
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
Személyi kölcsön termék árazásának vizsgálata a Budapest Banknál
: Szőke Krisztina
: Szőke Krisztina
A fesztivál, mint turisztikai termék, avagy a nyári fesztiválok szerepe Debrecen turizmusában
: Kiripolszky Sára
: Kiripolszky Sára
Az influencerek, mint vásárlási tanácsadók. Hogyan alakítják a döntési folyamatokat?
: Monori Kitti
: Monori Kitti
Online vásárlási szokások és kereskedelem vizsgálata
: Novák Barnabás
: Novák Barnabás
Új termék bevezetése Seat Arona /
: Bálint Tamás
: Bálint Tamás
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
Hasonló tételek
-
A pelenka, mint világpiaci áru, A gyermekpelenkák kereslete a fenntarthatóság fényében
: Budaházy Dóra -
Pici Poci Pelenka üzlet értékesítési lehetőségei és marketingkommunikációja
: Remecz Alexandra Brigitta -
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla -
A szénszál, mint szenzitív termék
: Pósa Ildikó -
Alkohol, mint jövedéki termék disztribúciója
: Bánkuti Csaba