Vényköteles gyógyszerek marketingkommunikációs stratégiája avagy Naproxen hatóanyagú fájdalom- és gyulladáscsökkentő kontra diclofenac
Saved in:
Main Author: | Fövenyi Edit Zita |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Gyógyszermarketing Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45345 |
Similar Items
A vényköteles gyógyszereket gyártó vállalatok marketingkommunikációs lehetőségei a Boehringer Ingelheim példáján keresztül
: Jamrik Gyöngyvér
: Jamrik Gyöngyvér
Myeko marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása, fogyasztói kontra viszonteladói piac specifikumainak tükrében
: Molnár Zita
: Molnár Zita
TÖRZSVENDÉGEK KONTRA KLUBTAGOK
: Molnár Nóra
: Molnár Nóra
Előítélet kontra nyitottság, avagy merre tart a világ az új generáció szemszögéből
: Tóth Zita Gabriella
: Tóth Zita Gabriella
Projekt kontra Mozaik Módszertani kísérlet
: Vitányi Annamária
: Vitányi Annamária
Megújuló kontra fosszilis, avagy mit rejtenek az externális költségek
: Bányai Dominik
: Bányai Dominik
Megújuló kontra fosszilis, avagy mit rejtenek az externális költségek
: Bányai Dominik
: Bányai Dominik
A hűtést igénylő gyógyszerek légi fuvarozása
: Dosztán Roland
: Dosztán Roland
Velence kontra turisták az overtourism koronázatlan királynőjének analízise
: Zwick Zsófia
: Zwick Zsófia
A gyógyszerek szabad mozgása az Európai Unióban
: Beider Csaba
: Beider Csaba
Antidepresszáns gyógyszerek fogyasztásának vizsgálata BI rendszerek segítségével
: Nordovits Gréta
: Nordovits Gréta
McDonald's kontra kézműves hamburgerezők
: Bánhegyi Zsolt István
: Bánhegyi Zsolt István
Mars kontra Vénusz A társadalmi nemek és nemi sztereotípiák a médiában
: Szabó Anita
: Szabó Anita
A projektmenedzsment szerepe és kihívásai gyógyszerek életciklus menedzsmentjében
: Király Rita
: Király Rita
Gyógyszerek disztribúciója különös tekintettel a raktáron belüli folyamatokra
: Ötvös Dóra
: Ötvös Dóra
Egy sör nem sör, avagy egy vidéki Bár marketingkommunikációs stratégiája
: Mihály Zoltán
: Mihály Zoltán
Jellegzetességek a vény nélkül kapható gyógyszerek marketing aktivitásai vonatkozásában
: Orgován Éva
: Orgován Éva
CBD kontra gyógyszeripar, avagy az orvostudomány fejlődésének gazdasági és társadalmi hatásai a nagyvilágban
: Lévai Kitti
: Lévai Kitti
KKV KONTRA NAGYVÁLLALAT Adózási formák, különbségek, lehetőségek
: Helfenbein Krisztina Katalin
: Helfenbein Krisztina Katalin
A Duna House marketingkommunikációs stratégiája
: Kardos Krisztina
: Kardos Krisztina
A Samsonite marketingkommunikációs stratégiája Magyarországon
: Nagy Andrea
: Nagy Andrea
A Tereza márkaépítő marketingkommunikációs stratégiája
: Kiss Petra
: Kiss Petra
Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája
: Molnár Virág
: Molnár Virág
Lakásvásárlás kontra bérlés Összehasonlító elemzés magyar viszonylatok között
: Nemes Erika
: Nemes Erika
A zsalurendszerek marketingkommunikációs stratégiája az építőiparban
: Gyurcsik Fanni
: Gyurcsik Fanni
BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája
: Rokosz Éva Zsófia
: Rokosz Éva Zsófia
A gyógyszerek forgalomba hozatalának sajátos szabályai az Európai Unió belső piacán
: Szabadszállási Gábor
Published: (2012)
: Szabadszállási Gábor
Published: (2012)
Online kontra bolti vásárlás - fogyasztói magatartás a 21. században
: Kovács Adina
Published: (2014)
: Kovács Adina
Published: (2014)
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
Katica Játék Kft. marketing-, és marketingkommunikációs stratégiája
: Garai Judit
Published: (2013)
: Garai Judit
Published: (2013)
A trade marketing szerepe az OTC gyógyszerek piacán a Sanofi példáján keresztül bemutatva
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében
: Németh Orsolya
: Németh Orsolya
A közösségi média és a mém-elmélet térhódítása a magyarországi futballmarketingben - MLSZ kontra Trollfoci
: Könyves Nikolett
: Könyves Nikolett
A modern, digitális technológia és innováció térhódítása a szállodaiparban "OKOS HOTEL pro és kontra"
: Zsibrita Eszter
: Zsibrita Eszter
"Bababarát" marketingkommunikáció
: Schellenberger Edit
: Schellenberger Edit
Burberry marketingkommunikációja és stratégiája, avagy Burberry, a digitális marketing úttörője
: Tolnai Anna
: Tolnai Anna
A Normaflore probiotikus gyógyszer marketingkommunikációjának és az alkalmazott reklámeszközök hatékonyságának vizsgálata, valamint a probiotikus gyógyszerek fogyasztói megítélése a magyarországi piacon
: Vékony Balázs
: Vékony Balázs
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
Alternatív marketing avagy Marketingkommunikáció az alternatív színházak körében
: Jónás Anna
: Jónás Anna
Tenerife turizmus stratégiája
: Görög Orsolya
: Görög Orsolya
Similar Items
-
A vényköteles gyógyszereket gyártó vállalatok marketingkommunikációs lehetőségei a Boehringer Ingelheim példáján keresztül
: Jamrik Gyöngyvér -
Myeko marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása, fogyasztói kontra viszonteladói piac specifikumainak tükrében
: Molnár Zita -
TÖRZSVENDÉGEK KONTRA KLUBTAGOK
: Molnár Nóra -
Előítélet kontra nyitottság, avagy merre tart a világ az új generáció szemszögéből
: Tóth Zita Gabriella -
Projekt kontra Mozaik Módszertani kísérlet
: Vitányi Annamária