Az érzékszervek szerepe a marketingben, avagy Ha az íze, hangja, illata olyan mint egy kacsáé, akkor az minden bizonnyal egy ...
Saved in:
Main Author: | Tóbiás Rita |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Érzékelés Vizualitás Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45425 |
Similar Items
Ügyfélmenedzsment a közszférában - A frontvonal hangja
: Ódor Ágnes
: Ódor Ágnes
Miért vár olyan türelmesen Törökország?
: Vértesi Katalin
: Vértesi Katalin
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
Kalocsa színe és íze a fűszerpaprika mint turisztikai vonzerő, és a helyi gazdaságfejlesztési stratégiák elemzése
: Szabadszállási Medárd
: Szabadszállási Medárd
Egy nagyvállalat, ami még sem olyan nagy
: Kocsis Annamária
: Kocsis Annamária
Kacsa feldolgozóüzem termelés irányító, tervező és ütemező szoftverének specifikálása, fejlesztése és bevezetése
: Tóth Aliz
: Tóth Aliz
"Minden jó, ha a vége Flow!"-Avagy az értékesítői teljesítmény és a Flow kapcsolata a Duna House Holding Kft.-nél
: Ráczkevi Zsuzsa
: Ráczkevi Zsuzsa
Frizura minden áron?
: Horváth Anna Zsófia
: Horváth Anna Zsófia
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
Béren kívüli juttatások akkor és most - cafeteria trendek napjainkban
: Simon Franciska Fanni
: Simon Franciska Fanni
Mixin - Egy kattintással minden!
: Kiss Luca Blanka
: Kiss Luca Blanka
Vásárlói döntéseket befolyásoló tényezők Avagy miért hozunk olyan döntéseket, amelyeken később magunk is meglepődünk?
: Gondár András
: Gondár András
„Egyéni vállalkozás? - Akkor legyünk katások!" - Avagy mindig megéri kisadózónak lenni?
: Kovács Krisztina Vilma
: Kovács Krisztina Vilma
Konferenciaszervezés minden évben új csapattal az AIESEC-nél
: Makovics Roxána Gyöngyi
: Makovics Roxána Gyöngyi
Egy város minden útjának bejárása
: Cseresnyés Attila
: Cseresnyés Attila
HR akkor és most, avagy honnan indult és hova jutott az Emberi Erőforrás Menedzsment
: Imre Ildikó
: Imre Ildikó
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Minden, amit a közraktározásról tudni érdemes
: Jakab Ramóna
: Jakab Ramóna
Az Antenna Hungária Zrt. elemzése, avagy Digitális műsorszolgáltatást minden háztartásnak
: Érsek-Csanádi Alexandra
: Érsek-Csanádi Alexandra
Minden feladat fontos, de "a legkisebb is számít"!
: Gyöngyösi Réka
: Gyöngyösi Réka
Adóztass, ha tudsz! - avagy adómorál Magyarországon és az Európai Unióban
: Nagy Nóra Zsuzsanna
: Nagy Nóra Zsuzsanna
Az Ulcisia Castra projekt - hogy a jövőben minden út Szentendrére vezessen
: Gyalog Rita
: Gyalog Rita
„HÁT, AKKOR ÍGY KELL ÉLNÜNK” - A médiahasználat szociális reprezentációinak vizsgálata a magyar televíziózás történetében
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
Technikai keresőoptimalizálás az online marketingben
: Lengyel Réka Evelin
: Lengyel Réka Evelin
Egy minden mentes kínálatot biztosító vendéglátóhely fenntarthatósági törekvései.
: Kiss Daniella
: Kiss Daniella
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
Mivé váltatok nők? Hova lettetek férfiak? Akkor most ki is hordja a nadrágot? Nemi diszkrimináció, betiltott és szexista reklámok
: Szilágyi Annamária
: Szilágyi Annamária
Minden ami workflow, az eXtension tool bevezetése a DT ICSS-nél
: Tóth Sándor
: Tóth Sándor
Kötelező női kvóta, avagy ez már túllép minden határon
: Bende Kata
: Bende Kata
"Minden jegy elkelt" Kulturális fejlesztések szerepe Veszprém imázsának alakításában
: Illés Zsófia
: Illés Zsófia
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina
: Darabos Bettina
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika
: Bársony Dominika
Az influencerek megítélése a vendéglátás-marketingben
: Mecseki Flóra Csenge
: Mecseki Flóra Csenge
A BE-HA Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. gazdálkodásának elemzése az éves beszámolói alapján
: Török Martina Zsófia
: Török Martina Zsófia
Buli minden áron, avagy a buliturizmus és annak hatásai Budapsten
: Lévai Tamara
: Lévai Tamara
Similar Items
-
Ügyfélmenedzsment a közszférában - A frontvonal hangja
: Ódor Ágnes -
Miért vár olyan türelmesen Törökország?
: Vértesi Katalin -
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes -
Kalocsa színe és íze a fűszerpaprika mint turisztikai vonzerő, és a helyi gazdaságfejlesztési stratégiák elemzése
: Szabadszállási Medárd -
Egy nagyvállalat, ami még sem olyan nagy
: Kocsis Annamária