A generációs elv megjelenése a marketingkommunikációs stratégiában
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Réka |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Generációs marketing Marketingkommunikáció X generáció Y generáció marketingkommunikációs stratégia Fogyasztói magatartás Webmarketing Direkt marketing Kommunikációs stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4543 |
Hasonló tételek
A fenntarthatóság és a szennyező fizet elv logisztikai szempontból
: Balog Ferenc Máté
: Balog Ferenc Máté
A CRM rendszerek döntéstámogató szerepe a vállalati stratégiában
: Tóth Zsolt
: Tóth Zsolt
Kína szerepe a magyar külgazdasági stratégiában
: Majoros Pál
Megjelent: (2008)
: Majoros Pál
Megjelent: (2008)
A KONFERENCIASZERVEZÉS ELVE ÉS GYAKORLATA A GLOBAL LEADING CONFERENCES KFT. PÉLDÁJÁN KERESZTŰL
: Alföldy Dóra
: Alföldy Dóra
Van-e momentum a momentum részvény stratégiában
: Barta Bence
: Barta Bence
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
IoT eszközök alkalmazása a védelmi stratégiában, egy középvállalatnál
: Jonácsik Ádám
: Jonácsik Ádám
A kamatszámítás módszerei, egy-egy banki termék hozamszámításának elve, a banki termékek hozam szerinti összehasonlítása
: Topor Gergely
: Topor Gergely
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
A közösségi média fontossága a vállalati stratégiában egy energiaszolgáltató cégnél
: Saller Evelin
: Saller Evelin
A marketingkommunikáció megjelenése a fuvarszervezésben
: Varga Nikolett Veronika
: Varga Nikolett Veronika
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
A döntéstámogató vállalatirányítási rendszer szerepe a vállalati stratégiában Esettanulmány a Greif FPS Pocket Margin Database rendszere alapján
: Tarnay Kinga
Megjelent: (2016)
: Tarnay Kinga
Megjelent: (2016)
A fenntartható fejlődés szerepének vizsgálata a vállalati stratégiában és a fogyasztói attitűdben
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
A LEADER és az Interreg közösségi kezdeményezések szerepe a magyarországi területfejlesztési stratégiában
: Pintér Balázs
: Pintér Balázs
A vevői elégedettség szerepe az online marketing stratégiában / Előtérben a PharmalBet Kft-nél betöltött szerepe
: Klarianka-Zelena Vivien
: Klarianka-Zelena Vivien
A Z generáció megjelenése a munkaerőpiacon munkavállalói és munkáltatói oldalról
: Mentes Miklós Farkas
: Mentes Miklós Farkas
Új generációs rendezvénytrendek megjelenése és hatásai az Aldeacom Kft-ben
: Kelemen Vivien
: Kelemen Vivien
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Az EuDiákok Iskolaszövetkezet online marketingkommunikációs tevékenysége a covid-19 megjelenése alatt 2020-ban
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
A Nemzeti Civil Alapprogram elv és gyakorlat
: Ombódi Kitti
Megjelent: (2009)
: Ombódi Kitti
Megjelent: (2009)
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Rendezvénypiaci trendek megjelenése az esküvőknél
: Malik Réka
: Malik Réka
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
A gyógyszervállalatok marketingkommunikációs eszköztárának adaptációja a Z generáció a magyar fogyasztói piacon való megjelenéséhez
: Mezei Ádám
: Mezei Ádám
Hazai vállalkozások megjelenése Kínában Egy képviseleti iroda nyitása Shanghaiban
: Tóth Patrik
Megjelent: (2014)
: Tóth Patrik
Megjelent: (2014)
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Modern marketingkommunikációs eszközök a közösségi médiában
: Szvorény Réka
: Szvorény Réka
Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában
: Bartus Réka
: Bartus Réka
Interkulturális különbségek megjelenése a Herendi Porcelán Palotában
: Góth Júlia Réka
: Góth Júlia Réka
A Z-generáció koffeines italfogyasztási szokásainak elemzése és a koffeines italok esetében alkalmazott marketingkommunikáció vizsgálata
: Krizsán Kitti
: Krizsán Kitti
Generációs különbségek egy vállalat életében - Generációs különbségek vizsgálata a British Petrolnál
: Krattinger Eszter Réka
: Krattinger Eszter Réka
Az emberi erőforrás menedzsment megjelenése a szervezeten belül
: Tóth Máté
: Tóth Máté
Digitalizáció megjelenése a könyvelésben
: Róka Edina
: Róka Edina
Tókert Szálloda Lillafüred marketingkommunikációs stratégiájának fejlesztése
: Tóth Tamás
Megjelent: (2013)
: Tóth Tamás
Megjelent: (2013)
Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában
: Dvorák Réka
: Dvorák Réka
Az Y generáció célja a munkaerőpiacon
: Novák Réka
: Novák Réka
Hasonló tételek
-
A fenntarthatóság és a szennyező fizet elv logisztikai szempontból
: Balog Ferenc Máté -
A CRM rendszerek döntéstámogató szerepe a vállalati stratégiában
: Tóth Zsolt -
Kína szerepe a magyar külgazdasági stratégiában
: Majoros Pál
Megjelent: (2008) -
A KONFERENCIASZERVEZÉS ELVE ÉS GYAKORLATA A GLOBAL LEADING CONFERENCES KFT. PÉLDÁJÁN KERESZTŰL
: Alföldy Dóra -
Van-e momentum a momentum részvény stratégiában
: Barta Bence