A közösségi média megjelenése, üzleti- és marketing szintű lehetőségei
Elmentve itt :
Szerző: | Novák Ferenc |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Közösségi média Közösségi marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45456 |
Hasonló tételek
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
A közösségi média megjelenése a sportkommunikáció területein
: Drágár Dominika
: Drágár Dominika
A közösségi média üzleti alkalmazása
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A közösségi média marketing lehetőségei utazási blogok elterjedtsége és szerepe az utazók döntéseiben
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Üzleti célú közösségi média kommunikáció
: Viniczai Benedek
: Viniczai Benedek
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei
: Kara Kitti
: Kara Kitti
Közösségi média marketing a vendéglátásban
: Tudja Mónika
: Tudja Mónika
Modern toborzás - a közösségi média lehetőségei
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Kulcsár Bianka
: Kulcsár Bianka
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Huba Eszter
: Huba Eszter
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
A közösségi média marketing alapjai és alkalmazása Az Instagram szerepe a modern üzleti stratégiákban
: Berkes Adrienn Klaudia
: Berkes Adrienn Klaudia
Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Simon Eszter
: Simon Eszter
Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában
: Kalántai Linett
: Kalántai Linett
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián
: Zsíros Krisztián
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
A közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Góczán Gábor
: Góczán Gábor
A Közösségi Média és az Influencer Marketing kapcsolata
: Deák Anni
: Deák Anni
Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
: Szűcs Laura Anna
: Szűcs Laura Anna
Videós marketing a közösségi média platformokon Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?
: Szécsi Kristóf
: Szécsi Kristóf
A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában
: Lóber Alexandra
: Lóber Alexandra
A közösségi média feltérképezése és a benne rejlő üzleti lehetőségek vizsgálata
: Kómár Nikolett
: Kómár Nikolett
A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására
: Busa Tamás
: Busa Tamás
A közösségi média marketing hatása a sport világában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
Közösségi média marketing a B2B szektorban
: Finta Benedek
: Finta Benedek
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
Helyfüggő közösségi mobilhálózat lehetőségei marketing szempontból
: Bárány Alexandra
Megjelent: (2014)
: Bárány Alexandra
Megjelent: (2014)
A közösségi média és az influencer marketing befolyásoló hatása
: Lovácsi Fanni
: Lovácsi Fanni
Magas szintű külföldi delegációk magyarországi, illetve magas szintű magyar delegációk külföldi programjának szervezése.
: Szegedi Ádám
: Szegedi Ádám
Magas szintű delegációk utazásának megtervezése
: Bencze Dorottya
: Bencze Dorottya
A közösségi média marketing jelentősége a turisztikai desztinációk számára
: Dobronoki Mercédesz
: Dobronoki Mercédesz
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A közösségi média marketing hatékonysága a Tropicarium példáján keresztül
: Bendesch Maja Virág
: Bendesch Maja Virág
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
Az Y generáció milyen közösségi média marketing stratégiákra fogékony?
: Szolga Bianka
: Szolga Bianka
KÖZÖSSÉGI MÉDIA MARKETING TERV TEAM ACADEMY SPECIALIZÁCIÓN LÉTREHOZOTT VÁLLALKOZÁSRA
: Király Dániel
: Király Dániel
A közösségi média jelene és az influencer-marketing szerepe Magyarországon
: Oláh Dorothea
: Oláh Dorothea
Hasonló tételek
-
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni -
A közösségi média megjelenése a sportkommunikáció területein
: Drágár Dominika -
A közösségi média üzleti alkalmazása
: Groska Zsófia -
A közösségi média marketing lehetőségei utazási blogok elterjedtsége és szerepe az utazók döntéseiben
: Szabó Laura -
Üzleti célú közösségi média kommunikáció
: Viniczai Benedek