Baba-mama marketing
Saved in:
Main Author: | Golen Katalin |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Baba-mama marketing Marketingkommunikáció Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45503 |
Similar Items
Az életív marketing, az Allegro Kft baba-mama kampánya
: Kerekes Tamás
: Kerekes Tamás
A Baba felnőtté válása Az újtermék-bevezetés marketing eszközeinek bemutatása a Baba Natura termékcsalád bevezetésének példáján keresztül
: Török Bettina
Published: (2007)
: Török Bettina
Published: (2007)
A Mama Hotel korszak és "lakóinak" fogyasztói sajátosságai
: Győrffy Katalin
: Győrffy Katalin
A 'the Mama Kin' ékszermárka értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: D.Nagy Kinga
: D.Nagy Kinga
Az Ag. Mamas Kft. számviteli információs rendszerének bemutatása
: Gulyás Kolos
: Gulyás Kolos
A Gül Baba Türbéje Örökségvédő Alapítvány szerepe a magyar–török kulturális kapcsolatok alakulásában
: Báhidszki Réka, et al.
Published: (2024)
: Báhidszki Réka, et al.
Published: (2024)
Pay-for-performance marketing on the Internet
: Török Katalin
: Török Katalin
A gerilla marketing a Tisza cipő marketingstratégiájának elemzése
: Knoll Katalin
: Knoll Katalin
A CIB Bank marketing módszerei
: Széles Katalin
: Széles Katalin
A Magyar Telekom Marketing Tevékenysége
: Kabók Katalin
: Kabók Katalin
Analysis of the food supplements market
: Nagy Lilla Katalin
: Nagy Lilla Katalin
A marketing és a munkaerőtoborzás összefonódása
: Scheibelhoffer Katalin
: Scheibelhoffer Katalin
Online Marketing in a Detail Intensive Industry
: Nagy Katalin
: Nagy Katalin
The role of sustainability in the Hungarian fashion market
: Komma Lilla Katalin
: Komma Lilla Katalin
The role of influencer marketing in case of restaurants
: Katalin Alícia Mercédesz
: Katalin Alícia Mercédesz
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
HR marketing a BDO Magyarországnál - fókuszban a social média
: Osztián Katalin
: Osztián Katalin
A nyereségnövelő marketing eszközök alkalmazásának lehetőségei a privát fogászati ellátásban
: Szövördi Katalin
: Szövördi Katalin
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
A Budapest Bank integrált marketing kampányának hatása a Privát Kölcsön értékesítésére
: Lasetzky Katalin
: Lasetzky Katalin
Analysis of the sales strategy of Front-Dent Kft. in comparison to international players in the Hungarian market
: Keszthelyi Katalin
: Keszthelyi Katalin
Az influenszer marketing hatása a Z és Y generációkra 3 online platform tükrében
: Kuna Katalin
: Kuna Katalin
A Medo Design Stúdió online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
: Urbanek Brigitta Katalin
: Urbanek Brigitta Katalin
Online marketing és influencer marketing
: Sári Orsolya, et al.
: Sári Orsolya, et al.
Psychological approach in marketing and market research
: Széchenyi Adél Mirtill
: Széchenyi Adél Mirtill
Az Európa Kulturális Fővárosa program hatásai Pécs városfejlesztésére és marketing tevékenységére
: Király Katalin Éva
: Király Katalin Éva
Az influencer marketing hatásai a Z generáció fogyasztói szokásaira
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
Digitális marketing stratégia alkalmazása a gyakorlatban Az Accent Hotels @ Ambient Hotel and AromaSPA példáján keresztül
: Veres Katalin
: Veres Katalin
The Marketing Strategy of Volkswagen to Conquer the EV Market
: Wood Áron Connor
: Wood Áron Connor
Greenwashing and deceptive marketing practices in the Hungarian market
: Nagy Péter Domonkos
: Nagy Péter Domonkos
La rumeur, phénoméne social et outil de l'enseignement du marketing en francais
: Törökné Szilágyi Katalin
Published: (2009)
: Törökné Szilágyi Katalin
Published: (2009)
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Similar Items
-
Az életív marketing, az Allegro Kft baba-mama kampánya
: Kerekes Tamás -
A Baba felnőtté válása Az újtermék-bevezetés marketing eszközeinek bemutatása a Baba Natura termékcsalád bevezetésének példáján keresztül
: Török Bettina
Published: (2007) -
A Mama Hotel korszak és "lakóinak" fogyasztói sajátosságai
: Győrffy Katalin -
A 'the Mama Kin' ékszermárka értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: D.Nagy Kinga -
Az Ag. Mamas Kft. számviteli információs rendszerének bemutatása
: Gulyás Kolos