A Facebook tündöklése és "hanyatlása"
Elmentve itt :
Szerző: | Karmacsi Fanni |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Közösségi média Y-generáció Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4551 |
Hasonló tételek
A spanyol vállalatok felemelkedése és tündöklése
: Hegyi Katalin
: Hegyi Katalin
Az offshore cégek tündöklése és bukása
: Bognár Zita Katalin
: Bognár Zita Katalin
A propaganda virágkora és hanyatlása
: Juhász Bianka
: Juhász Bianka
Magyarországon a nyugdíj hanyatlása és az önkéntes lehetőségek
: Kálóczi Kata
: Kálóczi Kata
Az argentin gazdaság hanyatlása, a pénzügyi válságok időszakában
: Kiss Zsófia
: Kiss Zsófia
The eclipse of the public company=A nyilvános részvénytársaságok hanyatlása; Létezett-e Atlantisz?=Did Atlantis exist?
: Kallai Kata Csenge
Megjelent: (2014)
: Kallai Kata Csenge
Megjelent: (2014)
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
Facebook a középiskolai oktatásban
: Peszleg Petra
: Peszleg Petra
A Facebook tőzsdei bevezetése
: Szakács Norbert
: Szakács Norbert
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
The Rebranding of Facebook and the Metaverse Project
: Antal Krisztián
: Antal Krisztián
Tőkeköltség becslés a Facebook esetében
: Zsiros Tamás
: Zsiros Tamás
A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre
: Skuczi Leila
: Skuczi Leila
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
A Facebook és a Lovemarks kapcsolata
: Juhász Ágnes
: Juhász Ágnes
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
A Facebook hozzájárulása a rohingya népirtáshoz
: Balogh Dorisz
: Balogh Dorisz
Facebook csoportok jelentősége a közösségi médiában
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Szóbeszéd marketing üzenetek terjedése a Facebook-on
: Szilágyi Petra
Megjelent: (2014)
: Szilágyi Petra
Megjelent: (2014)
Facebook ország gyermekei Hogyan befolyásolja a közösségi háló az 5.-8. osztályos diákok fogyasztói magatartását?
: Baumgartner Júlia
: Baumgartner Júlia
A Facebook mint marketingkommunikációs felület Az UNIQA Biztosító Zrt. esettanulmánya
: Szőkéné Faragó Anikó
Megjelent: (2013)
: Szőkéné Faragó Anikó
Megjelent: (2013)
Facebook tartalommarketing a személyes öngondoskodás nevű oldalon
: Kántor Orsolya
: Kántor Orsolya
A Facebook-jelenség hatása a fogyasztói identitás torzulására
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
A Facebook hálójában avagy Közösségi oldalon a cégem
: Hanyecz Noémi
: Hanyecz Noémi
Az extraverzió, a neuroticitás, a szenzoros élménykeresés és Facebook használat közötti összefüggés vizsgálata
: Németh Luca Fanni
: Németh Luca Fanni
Tőzsdei bevezetés a Facebook és a LinkedIn példáján keresztül
: Kozák Dániel
: Kozák Dániel
A Facebook és a Google automatizált hirdetési rendszerének bemutatása
: Gyenes Fanny
: Gyenes Fanny
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya
: Mészáros Róza Dorottya
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
A közösségi média hatása a Facebook generáció munkavállalási szokásair
: Del Medico Rossinelli Renáta
: Del Medico Rossinelli Renáta
Az OVB Vermögensberatung Kft. marketing tevékenységének vizsgálata a Facebook-on
: Csanádi Inez
: Csanádi Inez
A magyar piacvezető bankok Facebook jelenléte 2022 első negyedévében
: Gácsi Dorka Éva
: Gácsi Dorka Éva
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
Facebook vagy weboldal? Egy árnyékolástechnikai cég online jelenlétének kérdései
: Nagy-Varga Alexa
: Nagy-Varga Alexa
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
A FACEBOOK SZEREPE A STUDIO ITALIA OLASZ UTAZÁSI IRODA MARKETINGTEVÉKENYSÉGÉBEN
: Breitenbach Angéla
: Breitenbach Angéla
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
Fogyasztói magatartás a Facebook és a Google PPC alapú hirdetései tekintetében
: Kocsis Gábor Mihály
: Kocsis Gábor Mihály
Hasonló tételek
-
A spanyol vállalatok felemelkedése és tündöklése
: Hegyi Katalin -
Az offshore cégek tündöklése és bukása
: Bognár Zita Katalin -
A propaganda virágkora és hanyatlása
: Juhász Bianka -
Magyarországon a nyugdíj hanyatlása és az önkéntes lehetőségek
: Kálóczi Kata -
Az argentin gazdaság hanyatlása, a pénzügyi válságok időszakában
: Kiss Zsófia