Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fejérvári Noémi
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
koronavírus-járvány (COVID-19)
nagykereskedelem
online értékesítés
személyes értékesítés
vásárlási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45545
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámban azt vizsgáltam meg, hogy a Covid-19 hogyanhatott az online illetve személyes értékesítésre. Elsősorban a Covid-19járványt mutattam be, honnan indult, illetve milyen fajta óvintézkedéseketvezettek be. Majd röviden bemutattam a fogyasztói magatartást, illetve avásárlási szokásokat. Az adatokat elsősorban szakirodalomból gyűjtöttem össze,majd egy kérdőíves kutatást alapján egészítettem ki. A kérdővben arra szerettemvolna választ kapni, hogy hogyan alakult a személyes illetve online értékesítésa járvány hatására. A szakmai gyakorlatomat az Árklub cégcsoportnál végzem. Aprojektmunka másik felében arra kerestem választ, hogy a vállalat tevékenységérehogyan hatott a járvány. Az ehhez szükséges adatokat mélyinterjúkészítésselgyűjtöttem össze.