Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kebelei Gergő
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:CRM
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
kapcsolattartás
nagykereskedelem
ügyfélkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45547
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámbanbemutatom az ügyfélkapcsolatokat, ügyfélkapcsolati rendszereket, ismertebbnevén CRM-et (Customer Relationship Management), ügyfelek (vevők, beszállítók) típusait,illetve mindezt kivetítem az általam választott cégre, ami az Árklub Sales Kft.nagykereskedelmi vállalat. Ismertetem a vállalat történetét, teljes működését,rendszerét, illetve az ügyfelei felé irányuló kommunikációs folyamatokat. Kutatásomcélja, hogy megvizsgáljam mennyire hatékony a vállalat ezen a területen. Azügyfélkapcsolattal és CRM-mel kapcsolatos információkat szakirodalmakból,illetve különböző magyar, illetve külföldi szakmai webhelyekről szereztem be. AzÁrklub Sales Kft. információit és működésének leírását egy mélyinterjú soránkaptam meg, közvetlenül a tulajdonosoktól, illetve egyéb információkat közvetlenüla vállalatnál dolgozóktól.