A Costa Coffee fogyasztói megítélése.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Zalán
További közreműködők: Dobó Róbert
Kulcsszavak:fogyasztói igények
marketing
márkaépítés
márkahűség
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45556
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom célja az volt, hogy megvizsgáljam a Costa Coffee fogyasztói megítélését, beleértve az elégedettséget, az elvárásokat, valamint a pozitív és negatív élményeket. Az egyre növekvő kávézópiac és a szigorú versenyhelyzet arra sarkallt, hogy feltérképezzem, hogy mi teszi a Costa Coffee-t vonzóvá a fogyasztók számára, valamint hogy melyek azok a területek, ahol még fejlődésre van szükség.A kutatás során kérdőívet használtam, amelyeket a Costa Coffee üzleteiben látogató fogyasztók kaptak meg. A kérdőívek különböző aspektusokat vizsgáltak, például a kávé minőségét, az üzleti környezetet, a szolgáltatás minőségét és az árakat. A kutatási eredményeket statisztikai elemzéssel elemeztem, hogy átfogó képet kapjak a Costa Coffee fogyasztóinak megítéléséről.