A személyes értékesítés szerepe a The Body Shopnál

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horváth Melinda
Other Authors: Kasza Lajos
Kulcsszavak:a jó értékesítő
értékesítés
személyes értékesítés
szépségápolási termékek
vásárlás ösztönzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45597
Description
Abstract:Záródolgozatombana szépségápolási termékek személyes értékesítését fogom vizsgálni A The BodyShop üzlet bemutatásán keresztül.Dolgozatomat szekunder adatok elemzésével kezdem, vagyis már meglévőinformációk segítségével elemzem a témámhoz kapcsolódó problémákat. Előnye aprimer kutatással szemben, hogy viszonylag gyorsan, és díjmentesenhozzáférhetünk az adatokhoz. A szekunder adatok segítenek egy adott kutatásiprobléma megoldásában, de a legtöbb esetben primer kutatásra is szükség van aprobléma tényleges feltárása érdekében, mivel a már meglévő szekunder adatoknem annak a problémának a megoldására készültek, mint amin mi dolgozunk (Veres-Szilágyi, 2007 ). Miután áttekintettem magát a személyes értékesítést,rátérek a szépségápolási termékek értékesítésére.