Induló szolgáltatás alapú vállalkozás marketingstratégiájának kiépítése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Emese
További közreműködők: Törcsvári Dr. Zsolt István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:alternatív gyógyászat
csontkovács
marketingstratégiák
STEEP-elemzés
SWOT-elemzés
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45614
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásom főtémája megismerni az alternatív gyógyászattal kapcsolatos fogyasztói igényeket,amelyeket felhasználhatunk a szolgáltatás alapú mikrovállalkozás stratégiaalkotása során. A jól felépített stratégia nem csak a nagyobb vállalatoknak, hanema kisebb vállalkozások számára is adhat egy keretet, amely menténkisebb-nagyobb döntéseket tudnak hozni. Kutatásom során arra kerestem a választ,hogy milyen tényezők alapján választanak az emberek alternatív gyógymódokat abetegségek kezelésére vagy megelőzésére.