Márkaépítés egy budapesti skybar példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pisser Petra
További közreműködők: Taralik Krisztina
Kulcsszavak:arculat - image
márkaépítés
SWOT-elemzés
vendéglátás
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45627
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkámban egy budapesti skybar megnyitásával kapcsolatos marketing tevékenységeken keresztül mutattam be a márkaépítés lépéseit. A dolgozatom felépítésénél figyeltem arra, hogy először elméletben mutassam be a különböző lépéseket, majd utána gyakorlatban is, a korábban említett skybar példáján keresztül. Ezen felül végeztem versenytárs elemzést, Porter 5 erő modell elemzést és SWOT elemzést, amivel egy pontosabb képet adtam a skybar piacon elfoglalt helyéről, valamint a versenytásaival szembeni gyengeségeiről és erősségeiről.