Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holicza Hanna
Other Authors: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:Budapest
Check-in
Check-out
Front Office
hotel
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45644

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45644
005 20230803162350.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Holicza Hanna 
245 1 0 |a Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest  |c Holicza Hanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám témájaként, a front office-t választottam és annak bemutatását a The Three Corners Hotel szállodalánc, Downtown Edition****-os szállodáján keresztűl.Bár a pandémia miatt eléggé visszaesett az utóbbi egy-két évben a turizmus, napjainkban az vehető észre, hogy az emberekben kezd visszatérni az biztonság érzet és a turizmus iránti szenvedély. Ezáltal, újra fellendült a turizmus.Azért választottam ezt a témát, mert régóta foglalkoztatott már az a gondolat, akárhányszor szálláshelyen jártam, hogy milyen is lehet egy front office rendszer avagy egy recepció. Mivel, ahogy besétálunk egy hotelba, vagy az adott szálláshelyre amit foglaltunk, a recepcióval találjuk szembe magunkat. Általában egy vagy két ember fogadja a vendégeket széles mosollyal és készen arra, hogy bármiben segítsenek. 
695 |a Budapest 
695 |a Check-in 
695 |a Check-out 
695 |a Front Office 
695 |a hotel 
700 1 |a Schablik Dr. Vilmos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45644/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45644/2/HoliczaHanna_FOSZK_B%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés