A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Neufeld Márton
Other Authors: Békési Gábor György
Kulcsszavak:Decathlon
elégedettség
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
fogyasztói magatartás
kereskedelem
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45758

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg45758
005 20230803162653.0
008 230803suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Neufeld Márton 
245 1 2 |a A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése  |c Neufeld Márton  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Azért ezt a témát választottam mivel 2022 októberébencsatlakoztam a vállalathoz, mint vevőszolgálati munkatárs. Mindennapi munkámbatartozik az árucsere, selejtezés, visszáruzás és mindenféle termékreklamációvalkapcsolatos panaszok kezelése. Mindig is szerettem az emberekkel foglalkozni ésmindenféle problémára megoldást találni. Tapasztalataim alapján fontos az elsőbenyomás és a maximális vásárlói elégedettség és ez is megerősített és segítetttémám kiválasztásában. 
695 |a Decathlon 
695 |a elégedettség 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a kereskedelem 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45758/1/Projektmunka%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45758/2/Neufeld_Marton_FOSZK_biralati_lap.pdf  |z Dokumentum-elérés