Olasz diákcsoportok beutaztatása Magyarországra az Aktív Tours szemszögén keresztül
Saved in:
Main Author: | Radics Boglárka |
---|---|
Other Authors: | Hóka Péter |
Kulcsszavak: | beutaztatás diákutak Magyarország idegenforgalma Olaszország turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45761 |
Similar Items
Egyéni cseh vendégek beutaztatása Magyarországra és annak marketingje
: Pénzes Melinda
: Pénzes Melinda
A teljesítménymérés fontossága - Egy közúti árutovábbítást végző vállalat szemszögén keresztül
: Zsoldos Gergő
: Zsoldos Gergő
A HUB tevékenységének bemutatása a cargo-partner Kft. szemszögén keresztül
: Forgács Enikő
: Forgács Enikő
Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
Fuvarfeladatot követő okmánykezelés és okmánymegőrzés a Hilltop Logisztikai Kft. szemszögén keresztül
: Zsoldos Gergő
: Zsoldos Gergő
Fogyasztói magatartás a magyar outdoor piacon egy magyar vállalkozás szemszögén keresztül
: Varga Mónika
: Varga Mónika
Romkocsmák jövője Budapest belvárosában a Legjobbkocs-ma.hu Brand Kft. szemszögén keresztül
: Szanyi Lilla
: Szanyi Lilla
A Párizs Tours Utazási Iroda múltja, jelene és jövője
: Táborosi Boglárka
: Táborosi Boglárka
Aktív Turizmus Skóciában
: Udvardi Tibor
: Udvardi Tibor
Investigation on responsible tourism tour in Budapest, Hungary
: Nguyen Thi Thanh Nga
: Nguyen Thi Thanh Nga
Budapest bus tours in the light of domestic tourism
: Vargha Enid Ivonn
: Vargha Enid Ivonn
Study Tour Industry’s Impact on Chinese Tourism
: Cai Jing
: Cai Jing
Analysis of The Psychological State of Tour Guides in Guizhou China
: LIU MENGXIA
: LIU MENGXIA
Aktív turizmus a Balaton térségében
: Tóth Teodóra
: Tóth Teodóra
Examining-authenticity-in-desert-tour-Case-study-Moroccan-desert
: Hamni Chaima
: Hamni Chaima
Assessment of Advantages and Disadvantages of Internet Marketing of Georgian Tour Operators
: Sarkisyan Alina Sarkisyan
: Sarkisyan Alina Sarkisyan
A sportturizmus helyzetének bemutatása az aktív és passzív sportfogyasztáson keresztül
: Nádas Balázs
: Nádas Balázs
A francia beutazó turizmus Magyarországra
: Tar Bernadett
: Tar Bernadett
Chinggis Khan márka bevezetése Magyarországra
: Otgonbaatar Sarangerel
: Otgonbaatar Sarangerel
Nemzetközi sportrendezvények Magyarországra gyakorolt hatásai
: Hermann Dániel
: Hermann Dániel
Az olasz gazdasági válság
: Győry Béla
: Győry Béla
Hajós turizmus a MAHART Tours irodánál általánosan és vírushelyzetben
: Zsilka Zsanett
: Zsilka Zsanett
Hotel Touring, egy szálloda közvetlen átjárással a berekfürdői gyógyfürdőbe
: Géber Andrea
: Géber Andrea
Increasing market share and market awareness at Go Car Tours Barcelona
: Czimbalmos Anna
: Czimbalmos Anna
Függőségek megelőzése és kezelése aktív életmóddal
: Korompay-Beregi Orsolya
: Korompay-Beregi Orsolya
Az elektromos autók jelentősége es hatása Magyarországra
: Téli Gergő Zsolt
: Téli Gergő Zsolt
Kínai működőtőke-befektetések, különös tekintettel Magyarországra
: István Zoltán
: István Zoltán
Az olasz médiát befolyásoló tényezők
: Kovács Dárius
: Kovács Dárius
Az olasz működő tőkebefektetések Magyarországon
: Kiss Fanni
: Kiss Fanni
Multilexikális egységek az olasz nyelvben
: Fodorné Bene Kata
Published: (2018)
: Fodorné Bene Kata
Published: (2018)
Az aktív turizmus és a természetjárás helyzete Magyarországon
: Németh Tamás
: Németh Tamás
Az aktív turisztikai termékek szerepe Magyarországon és Ausztriában
: Novák Zsófia
: Novák Zsófia
Az aktív turizmus és a fenntarthatóság kapcsolata Magyarországon
: Varju Kincső Zsanett
: Varju Kincső Zsanett
A kerékpáros turizmus helyzete Magyarországon a Tour de Hongrie vonatkozásában
: Csonka Olivér
: Csonka Olivér
A Tour de Hongrie magyar kerékpáros körverseny hatása a turizmusra
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
Cultural Differences in the Tourism business, with a special focus on the Tour Operation field
: Béla Márton Kristóf
: Béla Márton Kristóf
Az elmúlt évtized legfontosabb trendformáló hatásai az olasz FDI projektekre és az olasz gazdaságra
: Ozsváth András
: Ozsváth András
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
Aktív turizmus régi és új desztinációi hazánkban
: Komán Attila
: Komán Attila
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
Similar Items
-
Egyéni cseh vendégek beutaztatása Magyarországra és annak marketingje
: Pénzes Melinda -
A teljesítménymérés fontossága - Egy közúti árutovábbítást végző vállalat szemszögén keresztül
: Zsoldos Gergő -
A HUB tevékenységének bemutatása a cargo-partner Kft. szemszögén keresztül
: Forgács Enikő -
Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül
: Tóth Boglárka -
Fuvarfeladatot követő okmánykezelés és okmánymegőrzés a Hilltop Logisztikai Kft. szemszögén keresztül
: Zsoldos Gergő