Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Hajdu Roland |
---|---|
További közreműködők: | Katz György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ellátási lánc - ellátó hálózat ellátásilánc-menedzsment információáramlás ostorcsapás-effektus Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45765 |
Hasonló tételek
Az ostorcsapás-effektus hatása a NaturAqua ellátási láncára
: Németh Virág
: Németh Virág
A Budapest áruellátási hatékonyságának fejlesztési lehetőségei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. esetében
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
A Black Friday effektus
: Balogh Adelina
: Balogh Adelina
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
Online marketing - A Google-effektus
: Stúber Gyöngyi Zsófia
: Stúber Gyöngyi Zsófia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
Áru és információ áramlás bemutatása a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Sifter Dániel
: Sifter Dániel
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
Futballklubok finanszírozására ható „sugar daddy” effektus
: Jóna Bálint Mátyás
: Jóna Bálint Mátyás
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Karaszi Györgyi
: Karaszi Györgyi
Humánerőforrás gazdálkodás, toborzás és kiválasztás területe a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Németh Míra
: Németh Míra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre.
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. készletgazdálkodási rendszerének vizsgálata a készlethiány kialakulása szempontjából
: Józsa László
: Józsa László
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
A fogyasztói magatartás elemző értékelése és a vásárlásösztönzés módszerei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Győrffy Kitti
: Győrffy Kitti
A szárazáru áruátvételének folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft bicskei központjában
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
Az ellátási lánc bemutatása és elemzése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
A szervezetek munkaerő toborzási és kiválasztási folyamata és gyakorlati alkalmazása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szabó Boglárka
: Szabó Boglárka
A NON-FOOD II. TERMÉKEK BESZERZÉSI FOLYAMATÁNAK VIZSGÁLATA A SPAR MAGYARORSZÁG KFT-NÉL
: Megyesi Anna
: Megyesi Anna
A hűségakciók vizsgálata nagyvállalatoknál; a JBL hűségpromóció bemutatása, felmerülő problémák, valamint azok megoldása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Gubricza Márk
: Gubricza Márk
A bio, reform, speciális és mentes élelmiszerek szortiment bővítésének vizsgálata a gluténmentes termékek szemszögéből a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szebényi Dóra
: Szebényi Dóra
SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Munkahelyi képzési módszerek a különböző generációk tükrében a SPAR Magyarország Kft.-nél
: Velencei Virág
: Velencei Virág
Az ellátási lánc elemzése és az e-kereskedelem bevezetése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
Online értékesítés és e-marketing használata a 21.században a Spar Kereskedelmi Kft.-nél
: Glatz Kitti
: Glatz Kitti
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond
: Bódis Botond
Blockchain szerepe az ellátási láncban – A szervezeten belüli adaptáció validitása A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján keresztül bemutatva
: Magyar Péter
: Magyar Péter
Kereskedelmi márkás termékbevezetés az Auchan Magyarország Kft-nél
: Váradi Renáta
: Váradi Renáta
Az EKÁER és a HU-GO lényege, feladatai, céljai és gyakorlati alkalmazásuk a SPAR Magyarországi Kereskedelmi Kft-nél
: Boros Dávid Lajos
: Boros Dávid Lajos
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. cégen belüli beszerzés és a marketingkommunikációs eszközök kapcsolata és együttes kihatása a kereskedelemre
: Balkó Marcell Gábor
: Balkó Marcell Gábor
A vonzó munkáltató a Z generációsok szemszögéből - A SPAR Magyarország Kft. munkáltatói márkája
: Kara Noémi
: Kara Noémi
Hasonló tételek
-
Az ostorcsapás-effektus hatása a NaturAqua ellátási láncára
: Németh Virág -
A Budapest áruellátási hatékonyságának fejlesztési lehetőségei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. esetében
: Hajdu Roland -
A Black Friday effektus
: Balogh Adelina -
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina -
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia