A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája
Saved in:
Main Author: | Drienyovszki Dóra |
---|---|
Other Authors: | Oláh Péter Károly |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Budapest butikhotel értékesítés hotel Revenue Management versenytársak elemzésee |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45783 |
Similar Items
A Cembra VisionPLUS projekt
: Pintér Dénes
: Pintér Dénes
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer
: Seprős Dzsenifer
Information economy and future vision in Japan
: Kéki Diána
: Kéki Diána
Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája
: Orosz Ádám Krisztián
: Orosz Ádám Krisztián
Kávé kereskedés értékesítési stratégiája
: Magyarics Bence
: Magyarics Bence
Az ALDI értékesítési stratégiája
: Bencze Balázs Imre
: Bencze Balázs Imre
A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása
: Müller Zita
: Müller Zita
A SIAD Hungary Kft. értékesítési stratégiája
: Sándor Barbara
Published: (2007)
: Sándor Barbara
Published: (2007)
A Rex-San Kft. külpiaci értékesítési stratégiája
: Hanák Lilla
: Hanák Lilla
A margitszigeti szállodák árképzési és értékesítési stratégiája
: Miklós Norbert
: Miklós Norbert
A D. Kft cégfilozófiája és értékesítési stratégiája
: Baráth Beatrix
: Baráth Beatrix
A Henkel vállalat marketing és értékesítési stratégiája
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
Üzleti célú rendezvények szervezése a CooperVision vállalat példáján keresztül
: Samu Adrienn Kíra
: Samu Adrienn Kíra
A Brands & More Hungary Kft. értékesítési- és marketing stratégiája
: Lipták Márton
: Lipták Márton
A Grape-Vine Bortermelő és Kereskedelmi Kft. értékesítési stratégiája
: Mangold Isabel
: Mangold Isabel
A study about the potentials and development visions of tourism as an important economic sector in Vietnam
: Ha Huyen Anh
: Ha Huyen Anh
Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketing stratégiája – Porsche Hungária
: Bóka Gergely
: Bóka Gergely
Abas vállalatirányítási rendszer bemutatása Vision SMT Kft elektronikai bérgyártás tevékenységén keresztül
: Kozéki Ágnes Éva
: Kozéki Ágnes Éva
A lízing eladásmenedzsmentje és értékesítési stratégiája a Merkantil Bankon keresztül
: Gálos Fruzsina Alexandra
: Gálos Fruzsina Alexandra
Boboo Budapest digitális marketing stratégiája
: Kowalski Boglárka
: Kowalski Boglárka
A Hoya Vision Care Company új terméke, a Yuniku bevezetése az optikai piacra
: Huják Kevin
: Huják Kevin
A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években
: Csima Viktor
: Csima Viktor
A MOL Nyrt. értékesítési stratégiája az üzemanyag hatósági áras korlátozását követően
: Lévai Krisztina
: Lévai Krisztina
Hotel Mercure Buda éttermi értékesítési folyamatai
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
Kempinski hotel értékesítési és marketing gyakorlatai
: Deák Orsolya
: Deák Orsolya
Szállodai értékesítési technikák fejlődése az elmúlt 10 év során, a modern értékesítési technikák bemutatása a Boscolo Budapest Hotel példáján keresztül
: Romics Tiffany
: Romics Tiffany
Egy speciális rendezvény szervezése - Bosch Vision, pályázók napja - a tapasztalt mérnökök megtalálásának toborzói kulcsrendezvénye
: Vass Melinda
: Vass Melinda
A marketing és az értékesítési részleg bemutatása a Regency Suites Hotel Budapest példája alapján
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése
: Lovas Ágnes
: Lovas Ágnes
Budapest városfejlesztési stratégiája – A közlekedés szerepe az okosvárosok életében
: Gál Henriett
: Gál Henriett
A Novorin Plus termékek értékesítési stratégiája Magyarországon és a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Nagymáthé Nikolett Csilla
: Nagymáthé Nikolett Csilla
A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben / The role of trademarks in consumer decision How to be a visionary marketer? / Vision 100 Hogyan legyünk látnok marketingesek?
: Papp Henriett
: Papp Henriett
Vendégszegmens vizsgálat és értékesítési politika a Novotel Budapest Centrumban
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
Vendégszegmens vizsgálat és értékesítési politika a Novotel Budapest Centrumban
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly
: Lakatos Károly
Similar Items
-
A Cembra VisionPLUS projekt
: Pintér Dénes -
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer -
Information economy and future vision in Japan
: Kéki Diána -
Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája
: Orosz Ádám Krisztián -
Kávé kereskedés értékesítési stratégiája
: Magyarics Bence