Webáruház működésének folyamatai a Tesco webáruházán bemutatva

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pente Patrik
További közreműködők: Kegye Krisztina
Kulcsszavak:e-kereskedelem
fmcg
SEO
Tesco
webáruház
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45791
Leíró adatok
Kivonat:Projectmunkámban be szeretném mutatni, hogy, hogyan van jelen az e-kereskedelemMagyarországon, milyen típusai vannak a webáruházaknak, illetve hogy milyenfelételek megléte szükséges egy sikeres webáruház üzemeltetéséhez. A következőkbenösszefoglalom a webáruház marketing legfőbb eszközeit, majd rátérek akeresőoptimalizálás fejezetre, ahol röviden bemutatom, hogy pontosan milyentípusai vannak, és hogy mikre kell figyelni a kulcsszóelemzéseknél, illetveszót ejtek a mobilos keresésoptimalizálásról is. Akövetkezőkben a TESCO áruházat fogom bemutatni, illetve versenykörnyezetét, amiután a vállalat webes jelenlétét fogom gyakorlati szempontból megvizsgálni,illetve összevetni más konkurens vállalatokéval, és megvizsgálom a felhasználóiélményt is egy online vásárlás alkalmával. A primer kutatásom fő célja pedig aTESCO webes és a hagyományos vásárlási szokásainak felmérése volt. Mint ahogy avilág más részein, úgy országunkban is rohamos mértékben nő az interneteswebáruházak száma, mert ez a legkényelmesebb módja mindennapi szükségleteinkbeszerzésének.