Az élethosszig tartó tanulás motivációi
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | élethosszig tartó tanulás motiváció munkavállalók tanulása túlképzettség előnye túlképzettség hátránya |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45806 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg45806 | ||
| 005 | 20230803162808.0 | ||
| 008 | 230803suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Gemela Cintia Fanni | |
| 245 | 1 | 3 | |a Az élethosszig tartó tanulás motivációi |c Gemela Cintia Fanni |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Kutatásom célja az volt, hogy feltárjam a munkavállalók élethosszig tartó tanulás iránti motivációs bázisát. Szerettem volna megtudni, hogy egy vezető számára előny vagy hátrány adott munkakörnél a túlképzettség. Interjúk segítségével ez meg is valósult. Dolgozatom végére igazolódott, hogy diplomásokkörében az élethosszig tartó tanulás iránti motiváció magasabb, mint az alacsonyabb képzettségűek körében. Ez a magasabb motiváció összefüggésben áll a felsőoktatásban végzettek tanulás terén szerzett előzetes pozitív tapasztalataival, a tanulással kapcsolatos eredményességükkel, az ezáltal szerzett pozitív énképükkel, önbecsülésükkel. | |
| 695 | |a élethosszig tartó tanulás | ||
| 695 | |a motiváció | ||
| 695 | |a munkavállalók tanulása | ||
| 695 | |a túlképzettség előnye | ||
| 695 | |a túlképzettség hátránya | ||
| 700 | 1 | |a Popcsa Anna Mária |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45806/1/SZAKDOLGOZAT-Gemela-Cintia.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45806/2/katasztro%CC%81faturizmus.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45806/3/MA%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20Gemela%20Cintia%20Fanni.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/45806/4/Gemela%20Cintia%20MA%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf |z Dokumentum-elérés |