Fogyasztói magatartás a kozmetikai szolgáltatásoknál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gergely Hanna Katalin
További közreműködők: Kovács Dr. András
Kulcsszavak:fogyasztói szokások
kérdőíves felmérés
kozmetikai cikkek
piackutatás
szolgáltatások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45834
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkám megírása során az volt a célom, hogy a kozmetikai szolgáltatások körében elemezzem a fogyasztói magatartást és vásárlási szokásokat. Az elméleti rész tekintetében próbáltam inkább azokra a lényeges szempontokra kitérni, amely érinteni fogja a kozmetikai szolgáltatásokat. A gyakorlati rész szemszögéből a Metropolitan the art of beauty vállalkozásra esett a választásom. Olyan szempontból találtam jó választásnak, mert egy elég komplex cégről van szó. Rengeteg szolgáltatást nyújtanak kozmetikai szegmensen belül, de azon kívül is, mint pl. fodrászat, masszázs. Ezen felül készítettem egy primer kutatást kérdőív formájában, amit a közösségi oldalakon tettem közzé, abból a célból, hogy vizsgáljam mindazoknak az embereknek a fogyasztói/vásárlási szokásait, akik járnak kozmetikushoz és akik nem. A korosztályt és nemet tekintve vegyesen kaptam válaszokat. A kutatásom fókuszában a márkahűség, a kozmetikai szolgáltatásra és termékekre szánt költség, a választási döntési folyamatuk befolyásolási tényezői álltak.