Az MKB Bank (MBH Bank) Social media marketing eszközeinek bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ihász Péter István
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:bank
facebook
Instagram
közösségi média
marketing
Social media
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45856
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám során a social médiumban felületeket, azon belül is főként a Facebookot és Instagramot vizsgáltam meg mint marketing eszközök. A dolgozatot tudatosan építettem fel aszerint, hogy viszonylag távolról kezdem a téma ismertetését az alapoktól, és egyre szűkítem a témaköröket. Szót ejtek a marketing szűken illetve tágabban vett értelmezéséről, az online-, illetve offline marketing közötti különbségekről, összehasonlításról. Példákat is hozok az egyes technikák alkalmazási lehetőségeire is. Később a Facebook, illetve Instagram funkcióiról írtam, illetve, hogy alap adatokról, statisztikákról, a felület népszerűségét tekintve. Arról is szó esik, hogy az egyes platformokon milyen hirdetési lehetőségek vannak, valamint, hogy azokat hogyan is lenne érdemes használni a leghatékonyabb módon. Mivel szakmai gyakorlatomat az MKB Banknál (MBH Bank) töltöttem, ezért példákat hoztam rá képekkel illusztrálva, hogy a bank miként alkalmazza a vizsgált technikákat, milyen posztokat tesz közzé stb.