A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Döbrentey Kende Márk
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:elektronikus vásárlás - online vásárlás
fenntartható fogyasztás
startup
vásárlói elégedettség
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45858
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkámban az online ételrendelési platformokfelhasználóinak rendelési szokásait elemzem, és megkeresem a választ rá, hogymik befolyásolják leginkább a vásárlói élményt, illetve hogyan lehet ezenjavítani. A témát leginkább a Wolt példáján keresztül fogom vizsgálni, de avetélytársak is említésre kerülnek, hiszen a velük való összehasonlítás fontosrésze annak, hogy megértsük mit csinál másképp a Wolt, ami miatt ennyiresikeresen be tudott törni a magyar piacra.A projektmunkamegírásában kérdőíves és internetes források kutatása, illetve Keller és Kotler2016-os kiadású Marketingmenedzsment könyve volt segítségemre.