Az Utazás Kiállítás funkcióváltásának vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Szabó Fruzsina |
---|---|
Other Authors: | Schultz Éva |
Kulcsszavak: | nemzetközi kiállítások nemzetközi turizmus rendezvények rendezvényszervezés turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45877 |
Similar Items
Az Utazás kiállítás fejlesztési lehetőségei
: Sidó Nóra
: Sidó Nóra
Az Utazás kiállítás kommunikációja 2020-ban
: Gácsi Dorka Éva
: Gácsi Dorka Éva
Az Utazás kiállítás alternatív fejlesztési lehetőségei
: Eszenyi Anna Liza
: Eszenyi Anna Liza
Utazás kiállítás szervezésének és marketing munkájának elemzése
: Horváth Brigitta
: Horváth Brigitta
Az Utazás Kiállítás szervezésének sajátosságai a pandémia idején
: Németh Linett Fanni
: Németh Linett Fanni
A budapesti Utazás kiállítás változó szerepe és szervezési sajátosságai
: Sarkadi Dóra
: Sarkadi Dóra
Versenytársa lehet-e a Hungexpo Zrt.-nek a SYMA Rendezvényközpont az Utazás Kiállítás megszervezésében? - Kiállítási helyszínek összehasonlítása -
: Boros Barbara
: Boros Barbara
Kiállítás másképp, a jövő virtuális kiállítás
: Tóber Edina
: Tóber Edina
Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
Jutalom utazás
: Ilosvay Viktória
: Ilosvay Viktória
Kiállítás szervezés és menedzsment a Tutanhamon kincse kiállítás esettanulmányában vizsgálva
: Laczkó Dóra
: Laczkó Dóra
A Sirha kiállítás marketingkommunikációja
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
Gasztronómia utazás Erdélyben
: Balló Ildikó
: Balló Ildikó
Travel & Utazás Az utazási magazinok sajátosságai
: Rókás Anita
: Rókás Anita
Az utazás motivációinak vizsgálata a személyiség tükrében
: Melis Dóra
: Melis Dóra
Utazás egy mozgássérült szemszögéből
: Csicsely Nóra
: Csicsely Nóra
Utazásszervezés - Utazás közvetítés az utazási irodában
: Vadász Liza Laura
: Vadász Liza Laura
EGY UTAZÁS KÖZVETÍTŐ IRODA MÁRKAÉPÍTÉSE
: Bakos Beatrix
: Bakos Beatrix
A kiállítások világa Budapesten - az Esküvő Kiállítás példáján
: Smolek Petra
: Smolek Petra
Utazás foglalási változások az egyes generációk vonatkozásában
: Pop Kitti
: Pop Kitti
Kiállítás szervezés bemutatása a Promo Kft. tevékenységén keresztül
: Bárdos Dalma
: Bárdos Dalma
Incentive utazás bűnügyi fényképészek részére, az INTERPOL megbízásából
: Szathmáry Dániel
: Szathmáry Dániel
A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában
: Lipták Anna Mária
: Lipták Anna Mária
A Spartan Race aktív résztvevőinek vizsgálata, motiváció, utazás és egészség oldalról
: Papik Ivonn
: Papik Ivonn
A Design+ kiállítás esemény marketingje a felhasznált marketingkommunikációs eszközök tükrében
: Mocsári Máté Valentin
: Mocsári Máté Valentin
Múzeumi logisztika – Kiállítás-szervezési folyamatok bemutatása a Ludwig Múzeum példáján
: Mészáros Zsófia
: Mészáros Zsófia
Eseménymarketing egy természetfotó szabadtéri kiállítás és előadás turné magyarországi állomásain
: Villányi Mátyás
: Villányi Mátyás
Kiállítások értékesítése a Hungexponál az OTTHONDesign és az Expocasa kiállítás példáján keresztül
: Litavszky Noémi Anna
: Litavszky Noémi Anna
Az Invia utazás közvetítő iroda értékesítésének bemutatása és az utazásszervezés
: Vincze Virág Anna
: Vincze Virág Anna
Új trendek a kulturális turizmusban - Nyelvtanulás, mint az utazás motivációja
: Göndöcs Zsófia
: Göndöcs Zsófia
A posztmodernitás megjelenése az utazás, a kalandok és élmények világában
: Szombathelyi Flóra
: Szombathelyi Flóra
A vízumügyintézés szerepe a magyar kiutaztató utazás szervezők tevékenységében
: Molnár Rebeka
: Molnár Rebeka
Leonardo Da Vinci és a Budapesti lovas c. kiállítás költségvetésének elemző bemutatása
: Rácz Nikoletta
: Rácz Nikoletta
A Start Utazási Iroda a magyar utazás irodai piacon napjainkban
: Lénárt Edina
: Lénárt Edina
Utazás az online világban, avagy az Y és a Z generáció utazási szokásai
: Horváth Romina
: Horváth Romina
Az Instagram hatása a Z generáció turisztikai keresletére és utazás előtti döntéshozatalára Magyarországon
: Czakó Dóra
: Czakó Dóra
Az utazás- és rendezvényszervezés működési sajátosságai egy kereskedelmi nagyvállalatnál (H&M Hennes & Mauritz Kft.)
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Marketing szerepe a kis- és középvállalkozások körében Az Art Expo Amatőr Művészeti Kiállítás és Vásár marketingstratégiájának kialakítása
: Legendi Adrienn Edina
: Legendi Adrienn Edina
A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében
: Jászai Nikolett
: Jászai Nikolett
Hogyan változik az utazás hagyományos célja a közösségi média okozta FOMO-hatására a Z generációnál?
: Horváth Lili
: Horváth Lili
Similar Items
-
Az Utazás kiállítás fejlesztési lehetőségei
: Sidó Nóra -
Az Utazás kiállítás kommunikációja 2020-ban
: Gácsi Dorka Éva -
Az Utazás kiállítás alternatív fejlesztési lehetőségei
: Eszenyi Anna Liza -
Utazás kiállítás szervezésének és marketing munkájának elemzése
: Horváth Brigitta -
Az Utazás Kiállítás szervezésének sajátosságai a pandémia idején
: Németh Linett Fanni