A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Somogyi Vanessza Petra
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:árazás
beruházási projektek
értékesítés
kommunikációs eszközök
nagykereskedelem
nagyvállalatok
reklámozás
termékértékesítés
vevőkör
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45905
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám célja, hogy minél átfogóbb képet adjak a marketing-mix integrációjának hatékonyságáról a Metro Kereskedelmi Kft. működésében. Dolgozatomban bemutattam a vállalatot, az áruházak működési modelljét, a vevőkörét, az üzleti modelleket, amelyet a vállalat alkalmaz annak érdekében, hogy piaci előnyöket érjen el. Ezenkívül a dolgozatomban elemeztem a vállalat erősségeit, gyengeségeit, a lehetőségeket és a veszélyeket (SWOT-analízis), valamint a versenytársak helyzetét. A kutatásom eredményeként sikerült meghatározni a Metro legfőbb kihívásait és lehetőségeit, és javaslatokat tennem azokra a területekre, ahol fejleszthet az üzleti tevékenységén.