A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
Elmentve itt :
Szerző: | Somogyi Vanessza Petra |
---|---|
További közreműködők: | Békési Gábor György |
Kulcsszavak: | árazás beruházási projektek értékesítés kommunikációs eszközök nagykereskedelem nagyvállalatok reklámozás termékértékesítés vevőkör |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45905 |
Hasonló tételek
Élelmiszerbiztonság a Metro Kereskedelmi Kft. áruházaiban
: Bozsányi Gabriella
: Bozsányi Gabriella
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
CASH FLOW TERVEZÉS A METRO KERESKEDELMI KFT-NÉL
: Ködmön András Gábor
: Ködmön András Gábor
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
Makrokörnyezet szerepe a marketing mix kialakításában, egy árutermelő, értékesítő és szolgáltató kisvállalkozás vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
A raktározás optimalizálási lehetőségei a METRO Kereskedelmi Kft. esetében
: Tóth Henriett
: Tóth Henriett
Kereskedelmi hitelezés a METRO Kereskedelmi Kft. gyakorlatában és vevőpolitikára gyakorolt hatása
: Juhász Ákos
: Juhász Ákos
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A kereskedelmi márka és vásárlói szokások vizsgálata a Metro Kereskedelmi Kft. tevékenységében
: Bártfai Dénes
: Bártfai Dénes
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
A Hopi Hungária Logisztikai Kft, mint a METRO Kereskedelmi Kft. logisztikai szolgáltatója
: Gelencsér Noémi Nikolett
: Gelencsér Noémi Nikolett
A METRO Kereskedelmi Kft. ellátási lánc felépítésének és logisztikai folyamatainak bemutatása
: Probáld Ervin Milos
: Probáld Ervin Milos
Nyomon követhetőség automatizálása és lehetséges kivitelezése a Metro Kereskedelmi Kft.-nél
: Kádár Tibor
: Kádár Tibor
Szigetrendszerek integrációja
: Boka Dániel György
: Boka Dániel György
Teljeskörű halasztott fizetési kérelmek folyamata és elbírálása a METRO Kereskedelmi Kft.-nél
: Szegedi Krisztina
: Szegedi Krisztina
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
A beszerzés és a szállítói kapcsolatok elemzése a METRO Kereskedelmi Kft. folyamatain keresztül
: Csoba Gábor
: Csoba Gábor
Moldova európai integrációja
: Buzás Lilla
: Buzás Lilla
Törökország európai integrációja
: Halmai Judit
Megjelent: (2013)
: Halmai Judit
Megjelent: (2013)
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
A METRO Kereskedelmi Kft. ellátási láncán keresztül a Vegyi Áru Beszerzés folyamatainak bemutatása
: Fodor Gábor
: Fodor Gábor
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
A VenToura Travel Kft. Utazási Irodának tevékenységében alkalmazott marketing-mix
: Kocsy Dóra
: Kocsy Dóra
A digitális valuták integrációja
: Tar Áron Szilárd
: Tar Áron Szilárd
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
A Metro Kerekedelmi Kft. Back To School promóciójának elemzése
: Nyitrai Boglárka
: Nyitrai Boglárka
A beszerzők feladatainak bemutatása a Metro Kereskedelmi Kft. szervezetében és az árképzési stratégiák eredményességének vizsgálata
: Flander Anita
: Flander Anita
A DBR Metró projekt és kommunikációja
: Simig Csaba
: Simig Csaba
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Szoftverek integrációja az államháztartási folyamatokban
: Tatai Virág
: Tatai Virág
A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése
: Budai Bálint
: Budai Bálint
4-es metró gazdasági hatása a háztartásokra
: Sári Csaba
: Sári Csaba
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
A Metro Group Asset Management Ingatlan Kft. gazdálkodásának átfogó elemzése
: Magyari Edina
: Magyari Edina
Hasonló tételek
-
Élelmiszerbiztonság a Metro Kereskedelmi Kft. áruházaiban
: Bozsányi Gabriella -
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília -
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé -
CASH FLOW TERVEZÉS A METRO KERESKEDELMI KFT-NÉL
: Ködmön András Gábor -
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla