Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységének elemzése
Saved in:
Main Author: | Dézsenyi Zsófia Anna |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | Accor Hotels marketing marketingtevékenység szállodaipar vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45934 |
Similar Items
Az Accor-Pannonia Hotels Zrt. adózása, adóterhelésének alakulása
: Malaczkó Jadranka Ilona
: Malaczkó Jadranka Ilona
Létszám és bárgazdálkodás az Accor-Pannonia Hotels Zrt.-nél
: Bánáti Csilla
: Bánáti Csilla
Tréningek és képzések az Accor-Pannonia Hotels Zrt munkavállalói részére
: Buzási Alexandra
: Buzási Alexandra
Turistacsoportok értékesítési lehetőségei és veszélyei az Accor-Pannonia Hotels-nél
: Boda Kincső
: Boda Kincső
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László
: Paróczai László
A szállodai értékesítési részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése az Accor-Pannonia Hotels Zrt. Központi Irodájában
: Karasz Borbála
: Karasz Borbála
Az Accor Pannonia Hotels Zrt. Novotel Székesfehérvár kínálatának (étlap, itallap) elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Pálinkás Szilvia
: Pálinkás Szilvia
A 2008/2009-es pénzügyi válság hatása egy magyarországi multinacionális vállalatra az Accor-Pannonia Hotels Zrt. példáján keresztül
: Skopál Anna
: Skopál Anna
A központi beszerzés működése és kapcsolata a szállodákkal, az Accor-Pannonia Hotels példáján
: Varga Gábor
: Varga Gábor
Economy rebranding az Accor-Pannonia Hotels Zrt-nél - A Mercure Budapest Metropol átmárkázása ibis Styles Budapest Centerré
: Gábor Petra Vivien
: Gábor Petra Vivien
A szállodai revenue management-et segítő online szoftverek kritikus elemzése az Accor-Pannonia Zrt. példáján keresztül
: Satyillo Irina
: Satyillo Irina
Accor Hotels CSR tevékenysége
: Bihon Eliza
: Bihon Eliza
Az Accor Hotels konkurenciájának vizsgálata és elemzése
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
The analysis of the sustainable operations of AccorHotels
: Horváth Márton
: Horváth Márton
A szállodai éttermek szerepének fontossága, bennük rejlő lehetőségek felismerése és kapacitásuk növelése. Az Accor Pannónia magyarországi brandjein keresztül bemutatva.
: Krucsó Dániel
: Krucsó Dániel
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Az AccorHotels magyarországi szállodáinak SWOT-, és PEST elemzése
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Válságkezelés a koronavírus járvány idején – Az Accor Hotels humán menedzsment intézkedéseinek elemzése
: Vigh Anna Boglárka
: Vigh Anna Boglárka
A CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. tőzsdei bevezetésének a folyamata
: Thaly Anna
: Thaly Anna
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna
: Dudás Málna
The definite role of the Revenue Management, focusing on Accor Hotels Group
: Csuha Katalin
: Csuha Katalin
Comparative study of the strategy of AccorHotels group in Luxembourg and Hungary
: Süveges Gábor
: Süveges Gábor
The impact of the international sustainable development program of Accor Hotels Group
: Géczy-Mikes Marietta
: Géczy-Mikes Marietta
Az EuRégió West/Nyugat-Pannónia reklámstratégiája
: Tarnai Vera Ágnes
: Tarnai Vera Ágnes
A Vén Hajó Étterem és a Pannónia Gasztrohajó kínálatának elemzése
: Molnár Fanni
: Molnár Fanni
Analyse des Qualität-, und Beschwerdemanagements von zwei Accor Hotels
: Szin Violetta
: Szin Violetta
Sustainability Management in Hotels, Focusing on Food Waste Management {Case Study on Accor Hotels, Hungary}
: Ali Fadi
: Ali Fadi
A Pannonia Logisztikai Központ és Konténerterminál létrejöttének okai
: Peresztegi István
: Peresztegi István
Az AccorHotels Planet 21 programjának hatása a fenntartható szállodaüzemeltetésre
: Bán Zsuzsanna
: Bán Zsuzsanna
A magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc budapesti szállodáinak válságkezelési stratégiájának vizsgálata a COVID-19 tükrében
: Radjenovic Katarina
: Radjenovic Katarina
Befektetési döntések vizsgálata, valamint a Big Data alkalmazása a Pannónia CIG Alapkezelő Zrt. esetében
: Dudás Tamás Máté
: Dudás Tamás Máté
A Viridis-Pannonia Nonprofit Kft. költséggazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztése
: Horváthné Tóth Anita
: Horváthné Tóth Anita
Accor és most - avagy az Accor szállodacsoport magyarországi történetének bemutatása
: Kordás Lilla
: Kordás Lilla
Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása
: Magyar Alexandra
: Magyar Alexandra
Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül, az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül
: Tick Hanna
: Tick Hanna
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien
: Mikó Vivien
Az Accor hotelcsoport budapesti szállodáinak átfogó összehasonlító elemzése
: Nagy Judit
: Nagy Judit
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Vállalati társadalmi felelősségvállalás kritikai elemzése az Accor szállodacsoporton keresztül
: Cseriová Andrea
: Cseriová Andrea
Similar Items
-
Az Accor-Pannonia Hotels Zrt. adózása, adóterhelésének alakulása
: Malaczkó Jadranka Ilona -
Létszám és bárgazdálkodás az Accor-Pannonia Hotels Zrt.-nél
: Bánáti Csilla -
Tréningek és képzések az Accor-Pannonia Hotels Zrt munkavállalói részére
: Buzási Alexandra -
Turistacsoportok értékesítési lehetőségei és veszélyei az Accor-Pannonia Hotels-nél
: Boda Kincső -
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László