Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
Elmentve itt :
Szerző: | Jankovics Anna Katalin |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Kulcsszavak: | fast fashion H&M online értékesítés személyes értékesítés vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45948 |
Hasonló tételek
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya
: Pintér Orsolya
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Fenntarthatóság a fast-fashion területén
: Said Leila
: Said Leila
Felelősségvállalás a fast fashion világában
: Dombos Roland
: Dombos Roland
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla
: Kocsis Viktória Lilla
The effects of environmental consciousness on fast fashion
: Friedel Dorottya
: Friedel Dorottya
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
The Environmental and Social Impact of Fast Fashion
: Udegbunam Roberto Furtado
: Udegbunam Roberto Furtado
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
Az Inditex tevékenységének bemutatása a Fast Fashion-on keresztül
: Parajdi Emese
: Parajdi Emese
A fast fashion fenntarthatósága az Inditex üzletpolitikáján keresztül
: Ágoston Tamás
: Ágoston Tamás
A ,,Fast Fashion" a fenntarthatósággal szemben
: Gyurcsó Dorka
: Gyurcsó Dorka
The influence of the fast fashion market on the world and the economy
: Kolozsvári Kata
: Kolozsvári Kata
Divat és öltözködési szokások a fast fashion világában – az Inditex céghez kapcsolódóan
: Tamás Klaudia
: Tamás Klaudia
Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül
: Hodován Kíra
: Hodován Kíra
Fast fashion, avagy a tudatos tudatlan öltözködés
: Balaj Lourdes Maria
: Balaj Lourdes Maria
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
A fast fashion árnyékában milyen fenntartható megoldások léteznek a divatiparban? – Fókuszban a vállalati fenntarthatóság
: Varró Viktória
: Varró Viktória
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store
: Dang Mai Nguyen
: Dang Mai Nguyen
Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits
: Tóth Orsolya
: Tóth Orsolya
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
Fast Fashion and How Gen Z Sees It Is Social Media the Future of Marketing?
: Váray Míra
: Váray Míra
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
Fast Fashion üzletek térhódításának okai a versenytársak figyelembevételével
: Rácz Renáta
: Rácz Renáta
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
Le rôle des médias sociaux dans la stratégie marketing des marques fast fashion Étude de cas H&M et Zara /
: Nagy Dorisz
: Nagy Dorisz
Corporate social responsibility a textil szektorban (fast fashion, luxury fashion és protective wear)
: Valkár Zsolt
: Valkár Zsolt
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
A fogyasztói magatartás elemzése a fast fashion szegmensre fókuszálva
: Forgács Enikő
: Forgács Enikő
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
Impact of Brand Communication on Purchase Intentions of Customers in the Fast Fashion Industry
: Gupta Pranya
: Gupta Pranya
Can we and should we stop fast fashion? Is shopping at small-medium sized enterprises a better option? Fast fashion from an economic, social, and ecologic perspective
: Kaiser Donna Donatella
: Kaiser Donna Donatella
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
Hasonló tételek
-
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya -
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara -
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta -
Fenntarthatóság a fast-fashion területén
: Said Leila -
Felelősségvállalás a fast fashion világában
: Dombos Roland