A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fazekas Norbert
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
biológia
reklám
video
videotechnika
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/45960
Leíró adatok
Kivonat:Ez a kutatás azért készült, hogy felmérje a videó tartalmak fogyasztóinak preferenciájátaz auditív és vizuális elemek közötti szinkron iránt. A neuromarketing biológiai jellegébőladódó univerzalitás végett a szakirodalom megismerése által feltételezett egyhangú szinkronszimpátia beigazolódott. Kutatásban 14 videót 7 videó párosra bontva prezentáltam, melyekből a szimpatikusabbat kellett kiválasztani. Az átlagos szinkron preferencia 85,3%. A legkevésbé szinkron preferált (83,3% 5. páros) és a leginkább szinkron preferált videó páros (87,9% 2. páros) közti eltérés4,6%. Ami a pozitív szinkron preferencia skálán 9,2%. Ez az intervallum azt mutatja, hogy akitöltők nagy része videótól függetlenül preferálja a szinkront. Minimum 66,6% a pozitív szinkron preferencia, maximum 75,8%, és átlagban 70,6%.