Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Urbán Dorka |
---|---|
Other Authors: | Róbert Nóra |
Kulcsszavak: | kommunikáció konferencia rendezvények rendezvényszervezés vállalati szakmai rendezvények |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/45997 |
Similar Items
A rendezvényszervezés elvei a ConceptFlow példáján keresztül
: Román Petra Éva
: Román Petra Éva
Jövő trendjeinek kutatása a ConceptFlow rendezvényügynökség tapasztalataival
: Tonka Petra
: Tonka Petra
Az élményközpontú corporate rendezvények szerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában
: Ujvári Réka
: Ujvári Réka
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
A XXI. századi rendezvénytrendek megvalósulása és a rendezvények céljai a ConceptFlow Kft. rendezvényportfólióján keresztül bemutatva
: Mátyus Doroti Krisztina
: Mátyus Doroti Krisztina
Esküvői előkészületek, munkálatok és az esküvő megvalósítása a ConceptFlow csapatával
: Quiroga Silvia Gabriela
: Quiroga Silvia Gabriela
A csapatépítő tréningek szerepe a vállalatok belső kommunikációjában
: Tasi Blanka
: Tasi Blanka
The concept of Corporate Social Responsibility at Nestlé with special emphasis on food packaging
: Göntér Ágnes
: Göntér Ágnes
Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában
: Tasi Dorka
: Tasi Dorka
Csapatépítők a covid idején a Conceptflow példájára
: Horváth Brigitta
: Horváth Brigitta
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A rendezvények szerepe a vállalatok eredményességére
: Bedő Bettina Diána
: Bedő Bettina Diána
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
Informatikai programok a cégek kommunikációjában
: Frisch Andrea
: Frisch Andrea
A belső vállalati rendezvények fontossága a multinacionális cégeknél a HEINEKEN példáján keresztül
: Szolnoki Alexandra
: Szolnoki Alexandra
Understanding the Concept and Importance of City Branding
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
LMBTQ+ közösség megjelenítése vállalatok marketing-kommunikációjában, és ezek márka képet alakító hatása magyar és nemzetközi viszonylatban
: Fehér Alexandra
: Fehér Alexandra
A hazai és nemzetközi vállalatok cash flow-kimutatásának elemzése
: Fazekas Alexandra
: Fazekas Alexandra
The role of pricing strategies in the sustainable restaurant concept
: Takács Péter Gergő
: Takács Péter Gergő
The Smart City Concept and its Challenges in India
: Singh Amandeep
Published: (2023)
: Singh Amandeep
Published: (2023)
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában
: Kovács Anna Éva
: Kovács Anna Éva
Belső rendezvények szerepe és hatékonysága a Magyar Posta Zrt-nél
: Pazár Ágnes Kinga
: Pazár Ágnes Kinga
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
A borospalack és címke lehet több, mint csomagolás? - A külső jegyek szerepe a belső értékek kommunikációjában és a fogyasztói igények alakulásában
: Kalmár Eszter
: Kalmár Eszter
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
Rendezvények a filmturizmusban - Filmipari rendezvények turisztikai hatásvizsgálata a Berlinale példáján keresztül
: Gacs Flóra
: Gacs Flóra
Protokolláris rendezvények megújulása a Pénzügyminisztérium példáján keresztül
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Tourism of Denmark – focusing on cultural tourism in terms of the concept of hygge
: Antal Fanni
: Antal Fanni
A működési cash flow szerepe, összeállításának módszertana, összefüggései a beruházási cash flow-val
: Tőke Márta
: Tőke Márta
A társadalmi felelősségvállalás gyakorlatának bemutatása a Xerox Corporation példáján keresztül
: Torhosi Dorottya
: Torhosi Dorottya
Mezőgazdasági vállalatok elemzése a Cash flow-kimutatás alapján a dél-dunántúli régióban
: Nagy Zsófia Georgina
: Nagy Zsófia Georgina
Feasibility study on a franchised Tunisian “Couscous Bar” concept in Hungary
: Chaker Hager
: Chaker Hager
Environmentalism in the hospitality. Consumers' perception about green restaurant concept in Hungary
: Bárdos Zsófia
: Bárdos Zsófia
AZ ALTERNATÍV RENDEZVÉNYEK A DÜRER KERT PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Hársházi Viktória Mónika
: Hársházi Viktória Mónika
A lízing, mint finanszírozási eszköz, a Raiffeisen Corporate Lízing példáján keresztül
: Ternován Linda
: Ternován Linda
A rendezvények helyszínválasztási preferenciája az Event & More Kft. példáján keresztül
: Szaluter Dániel László
: Szaluter Dániel László
Futures literacy as a special soft skill – concept of a new research
: Gáspár Tamás
Published: (2023)
: Gáspár Tamás
Published: (2023)
Potentials of the Central Eastern European market for the 2WIN concept of Emons Cargo
: Gulyás Attila
Published: (2013)
: Gulyás Attila
Published: (2013)
A Corporate Governance fejlődése nemzetközi szállodalánc példáján bemutatva
: Ricsóvári Márta
: Ricsóvári Márta
Similar Items
-
A rendezvényszervezés elvei a ConceptFlow példáján keresztül
: Román Petra Éva -
Jövő trendjeinek kutatása a ConceptFlow rendezvényügynökség tapasztalataival
: Tonka Petra -
Az élményközpontú corporate rendezvények szerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában
: Ujvári Réka -
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton -
A XXI. századi rendezvénytrendek megvalósulása és a rendezvények céljai a ConceptFlow Kft. rendezvényportfólióján keresztül bemutatva
: Mátyus Doroti Krisztina