Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Budai Mihály Tamás
További közreműködők: Taralik Krisztina
Kulcsszavak:kisüzemek
marketing
piackutatás
söripar
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46006
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámtémája újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történőbevezetése, ennek kapcsán a piaci helyzet áttekintése, a begyűjtött információkelemzése és értékelése az induló vállalkozás szempontjából. Dolgozatombanmegvizsgálom, hogy egy új kisüzemi sörfőzde elindításakor milyen piacikörnyezettel találkozunk, milyen a keresleti és kínálati oldal, valamint, hogymilyen marketing eszközökkel lehet a már meglévő sörfőzdék mellettérvényesülni. Mindezeket az elemzéseket nem egy konkrét vállalkozásesetében készítettem, általánosságban vázoltam, hogy mik azok a tényezők, amikbefolyásolhatják az új sörfőzde termékeinek eladását.