Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése
Saved in:
Main Author: | Budai Mihály Tamás |
---|---|
Other Authors: | Taralik Krisztina |
Kulcsszavak: | kisüzemek marketing piackutatás söripar SWOT-elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46006 |
Similar Items
A Budapesti kisüzemi sörgyártás trendjei a First sörfőzde példáján keresztül
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása
: Lepres Dávid
: Lepres Dávid
A Mad Scientist kézműves sörfőzde bemutatása
: Tóth Barna Tamás
: Tóth Barna Tamás
A Panel Brewery sörfőzde üzleti terve
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
A sörforradalom Magyarországon, a Szent András Sörfőzde szemszögéből
: Takács Lilla
: Takács Lilla
Hazai kisüzemi sörfogyasztási szokások és kisüzemi sörfőzdék vendéglátóipari tevékenységének vizsgálata
: Kovács Levente
: Kovács Levente
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell
: Gál Marcell
Az Apple Pay bevezetése a magyarországi piacra
: Matheisz Márk
: Matheisz Márk
Kisüzemi sörfőzdék lehetőségei Magyarországon
: Titz Brigitta
: Titz Brigitta
A Renault CLIO V bevezetése a magyarországi piacra
: Hudra Bálint
: Hudra Bálint
Márkaépítés a kisüzemi sörök piacán
: Kovács Miklós Lajos
: Kovács Miklós Lajos
Budapesti kisüzemi sörfőzdék marketing tevékenysége
: Szárneczky Fanni
: Szárneczky Fanni
Kézműves-e a kisüzemi sör?
: Csulak Gergely
Published: (2022)
: Csulak Gergely
Published: (2022)
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
Üzleti terv készítés egy újonnan induló promóciós ügynökség esetében
: Budai Péter
: Budai Péter
Innovációs módszerek hatékonysága a kisüzemi sörgyártásban
: Szabó Fruzsina Bernadett
: Szabó Fruzsina Bernadett
Az újonnan nyíló Imperial Hotel Hungary bevezetése a budapesti szállodapiacra
: Pászti Roland
: Pászti Roland
A koronavírus-járvány időszakában alakult online utazási iroda esélye a turisztikai piacon
: Varzsik Réka
: Varzsik Réka
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna
: Varga Eszter Anna
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Újonnan nyíló cukrászda marketingtervének megalapozása
: Zsilina Enikő
: Zsilina Enikő
A sörmarketing magyarországi alakulása a COVID-19 hatására - Magyar kisüzemi sörök marketingje 2020-2022
: Magyari Csaba László
: Magyari Csaba László
Budapesti kisüzemi sörfőzdék helyzete és érvényesülése a vendéglátásban
: Falatovics Farkas István
: Falatovics Farkas István
Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra
: Antal Adrienn
: Antal Adrienn
A Hintaló's Knödel Kocsma arculatváltása, avagy hogyan alakult át a vendéglátás a koronavírus idején
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
Egy újonnan induló vállalkozás üzleti terve
: Turi Tímea
: Turi Tímea
A SIA Central Europe Zrt. szolgáltatásainak román piacra történő bevezetésének vizsgálata
: Ficsór Szandra
: Ficsór Szandra
A Nissan Qashqai magyarországi piacra való bevezetése és annak hatása a magyar autópiacon
: Göndöcs Maja
: Göndöcs Maja
Sörfogyasztási szokások és a kisüzemi sörök jövőbeli lehetőségeinek vizsgálata
: Sebe Dóra
: Sebe Dóra
Similar Items
-
A Budapesti kisüzemi sörgyártás trendjei a First sörfőzde példáján keresztül
: Kovács Tamás -
Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása
: Lepres Dávid -
A Mad Scientist kézműves sörfőzde bemutatása
: Tóth Barna Tamás -
A Panel Brewery sörfőzde üzleti terve
: Szabó Dávid -
A sörforradalom Magyarországon, a Szent András Sörfőzde szemszögéből
: Takács Lilla